Spoločnosť medias media, člen Digital Screen Media, najväčší poskytovateľ reklamných digitálnych priestorov na Slovensku, rozširila svoje portfólio o najväčšiu digitálnu obrazovku v strednej Európe. Tento reklamný priestor sa pýši nielen veľkosťou, ale aj strategickou polohou v Bratislave na budove Tržnice na Trnavskom mýte.
„Našim cieľom je byť práve tam, kde je zvýšená koncentrácia motorových vozidiel a chodcov. Trnavské mýto je opakovane žiadanou lokalitou našich klientov a sme radi, že našu ponuku dotvára práve táto obrazovka na budove Tržnice,“ hovorí Linda Petríková, managing director medias media.
Nová obrazovka na Trnavskom mýte ponúkarozlohu až 100 m2, vďaka čomu je najväčším zobrazovacím médiom v strednej Európe. Podľa informácií spoločnosti disponuje plocha najmodernejšou LED SMD technológiou s rozlíšením 1040 x 352 px, ktorá dokáže zobraziť až 1,07 miliardy farebných odtieňov. Okolo obrazovky prejde v priemere až 100 000 ľudí denne, čím sa podľa očakávaní medias media má stať žiadanou voľbou klientov, ktorí majú v úmysle zasiahnuť masy ľudí, no zároveň byť šetrní k životnému okoliu.
Medias media len pred rokom oznámila svoju prvú vertikálnu obrazovku na križovatke Dostojevského rad – Mlynské nivy.
Zdroj: Miroslava Klempová