StoryEditor

Prieskum marketérov: Znalosť eventových agentúr na Slovensku

04.04.2014, 12:13
V marci sme sa marketérov pýtali, ktoré eventové agentúry pôsobiace na Slovensku poznajú.

V marci sme sa marketérov pýtali, ktoré eventové agentúry pôsobiace na Slovensku poznajú.

 

Spontánna znalosť: Ktoré eventové agentúry pôsobiace na Slovensku poznáte aspoň z počutia?

 

CREATIVE PRO

17

 
 

Monarch

11

 
 

Brand Advertising

9

 
 

Mertel Promotion

9

 
 

Promea Communication

9

 
 

PromoLand

9

 
 

INSTITUTE OF PROMOTION

6

 
 

MW Promotion

6

 
 

Made by Vaculík

6

 
 

Eventim

6

 
 

Black Eye Company

6

 
 

Be Cool

6

 
 

iné

66

 
 

bez odpovede

15

 
    
 

Údaje sú v %.

  
 

Zdroj: TNS Slovakia, 2014

  
 

 

  
  
 

Podporená znalosť: Ktoré z uvedených eventových agentúr poznáte?

 

 

Monarch

64

 

 

Leopard Production

32

 

 

Fabrika

30

 

 

CREATIVE PRO

26

 

 

E-MOTION

26

 

 

Brand Advertising

23

 

 

PromoLand

23

 

 

Mertel Promotion

21

 

 

MW Promotion

21

 

 

4events

17

 

 

Promea Communication

17

 

 

PROMOHOUSE

15

 

 

INSTITUTE OF PROMOTION

13

 

 

QUINTA ESSENTIA

13

 

 

Freedom factory

11

 

 

OK Agency

9

 

 

Eventual

6

 

 

puzzle production

6

 

 

Slovak Promo Management

6

 

 

FRESH Agency

4

 

 

MAGIC PRODUCTION

4

 

 

PLUS PROMOTION Bratislava

4

 

 

nepoznám žiadnu z týchto

4

 

 

3 art

2

 

 

Artactive Evenst

2

 

 

Cmart

2

 

 

HAVE FUN

2

 

 

PARSENN promotion

2

 

 

Company

0

 

 

headmade sk

0

 

 

INSENTIV

0

 

 

R Promotion s.r.o.

0

 
    
 

Údaje sú v %.

  
 

Zdroj: TNS Slovakia, 2014

  
    
    
 

S akými najčastejšími problémami sa stretávate pri práce s eventovými agentúrami?

 

chýbajúci perfekcionizmus/dokonalosť, nedostatočná kvalita

23

 
 

nedodržanie budgetu

15

 
 

timing, neplnenie termínov

13

 
 

kreativita

13

 
 

neindividuálny prístup ku klientovi, nepoznajú potreby klienta

11

 
 

iné

11

 
 

cena, sú drahí

6

 
 

neprehľadné kalkulácie

6

 
 

neprepojenie na ATL kampaň

6

 
 

neviem, bez odpovede

6

 
 

žiadne problémy

4

 
 

ešte nespolupracovali s event agentúrou

26

 
    
 

Údaje sú v %.

  
 

Zdroj: TNS Slovakia, 2014

  
    

 

 

Tu je niekoľko citácií k tomu, s akými problémami sa marketégi stretávajú v spolupráci s eventovými agentúrami:

  • nepoznajú detailnejšie problematiku a priority klienta, ktoré chce prostredníctvom eventu/ na evente komunikovať
  • navyšovanie rozpočtu oproti schválenému rozpočtu pred eventom
  • eventovky sú produkciami, ich slabinou je stratégia aj kreatívna idea, zameriavajú sa viac na kreatívne riešenie
  • všetci robia všetko a veľa z nich ponúka vlastne to isté. 
  • nepochopenie zadania, nekomplexné myslenie – event nie je samostatný prvok, ale súčasť komunikačnej stratégie, kampane
  • chýba im istá dávka perfekcionizmu
  • nedostatočná proaktivita
  • poskytnú riešenie, ktoré vo výsledku nie je možné realizovať
  • neprofesionalita najímaných brigádnikov

 

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkame odpovede respondentov z Panelu Marketérov na jednu brandžovú otázku.

Zdroj: TNS Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 00:41