StoryEditor

Ecopress s novou organizačnou štruktúrou oddelenia obchodu

29.11.2013, 19:21
Obchodný úsek vydavateľstva Ecopress po novom tvoria traja sales tím lídri pre Hospodárske noviny, digitálne média a new business a odborné časopisy HN magazines.

Od 1. decembra 2013 vydavateľstvo Ecopress, a.s. prichádza so zmenou na svojom obchodnom oddelení. Je to po redizajne Hospodárskych novín, redizajne hnonline.sk a zavedení vlastného spoplaňovacieho systému webu, v poradí štvrtá plánovaná zmena v tomto roku.

„Organizačné zmeny na obchodnom  úseku sú začiatkom transformačného procesu vydavateľstva. Už dlhodobejšie nie sme vydavateľstvom, ktoré predáva iba printovú inzerciu, ale komplexne rieši potreby klientov,“ hovorí generálny riaditeľ Milan Mokráň. „Táto zmena je jasným signálom, že vydavateľstvo sa chce od nového roka viac sústrediť na nové potreby klientov, ktorým vie ponúknuť plnohodnotnú spoluprácu nielen v printovej a digitálnej podobe, ale aj na komunitnej úrovni vo forme konferencií, eventov a HNclubov. Pre takéto riešenie potrebujeme viac odbornosti ako aj flexibility, a to je to, čo očakávame od novej štruktúry fungovania obchodného oddelenia.“

Obchodný úsek vydavateľstva Ecopress, a.s. po novom tvoria traja sales tím lídri pre Hospodárske noviny (Ladislav Ollé), pre digitálne média a new business (Jozef Špaček) a  pre odborné časopisy HN magazines (Ľuboš Borovský), ktorí priamo spadajú pod generálneho riaditeľa.

Ecopress a.s. vydáva ekonomický denník Hospodárske noviny, týždenník Zdravotnícke noviny, mesačník Stratégie a ďalšie špecializované tituly: Obchod, Sestra, Diabetik, Horeca magazín či časopis Run.

Prevádzkuje vlastný webový portál hnonline.sk, menšie weby: strategie.sk, erun.sk, dia.sk a mediweb.sk

Špeciálna divízia HNevents ročne usporiada ročne viac ako 40 konferencií, seminárov a HNclubov.

Zdroj: Ecopress

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:02