Dlhoročná tvár televízie Markíza Vilo Rozboril prechádza ku konkurencii.
Televízia JOJ pripravuje na záver jarnej sezóny projekt, v ktorom počíta práve s moderátorom Vilom Rozborilom.
„Po mnohých mediálnych špekuláciách sme sa rozhodli oficiálne zverejniť výsledok niekoľkotýždňových rokovaní, z ktorých vzišla veľkolepá šou. Vilo Rozboril v nej dostane možnosť ukázať svoj nový moderátorský rozmer,“ vysvetľuje generálny riaditeľ JOJ Group František Borovský.
Formát, ktorý si diváci budú môcť pozrieť v prime time už túto jar, bude podľa predstaviteľov televízie diametrálne odlišný od charitatívnych projektov, ktorým sa moderátor venoval niekoľko posledných rokov: "Je to príležitosť mediálnej stálice dokázať svoju všestrannosť a zároveň sa posunúť do novej roviny."
Vilo Rozboril sa na obrazovky Markízy dostal prvýkrát cez reláciu Teleráno. Neskôr uvádzal Cestoviny či Smiechoty a neskôr prišla na rad aj ponuka na prime-timovú šou Bailando a ďalšie. Posledné roky mal reláciu Modré z neba. Markíza sa v čase úsporných ekonomických opatrení rozhodla nepokračovať s ňou na jar. Markíza hovorila, že šou bude mať vo vysielaní prestávku, a navrhli Rozborilovi, aby pre ňu pripravil novú veľkú šou. Viac o konci Modrého z neba.
Zdroj: Ivan Krasko, Miroslava Klempová