Ďalší fastfoodový reťazec prináša raňajkové menu: je ním Taco Bell. Po tom, ako tri mesiace raňajky testoval na vybraných miestach, prináša v týchto dňoch raňajkové menu do všetkých svojich 5 500 prevádzkok v USA. Informuje v tlačovej správe.
Taco Bell hovorí o najväčšej novinke vo svojej 52-ročnej histórii. Prezident Taco Bell Corp. Brian Niccol hovorí, že raňajky sú najrýchlejšie rastúcim časom vo fastfoodovom segmente (QSR). Spoločnosť bude mať preto vo všetkých svojich amerických pobočkách raňajky od 7:00 až do 11:00, teda o pol hodinu dlhšie ako McDonald's. Chce sa stať "silnou dvojkou" na trhu medzi raňajkami, povedal Niccol pre AP.
Podľa AP tvoria raňajky 20 % z tržieb v konkurenčném McDonalde v USA. V posledných rokoch však čelí konkurencii - na ráno sa zamerali aj Starbucks či Subway. McDonald's má v USA 14 tisíc pobočiek a aktuálne podľa jeho šéfa Jeffa Strattona hľadá spôsob, ako predĺžiť čas, kedy ich podáva. Na to, že aj cez víkendy končí o 10:30, reagujú zle dvadsiatnici a tridsiatnici, ktorí tvoria silnú cieľovú skupinu pre raňajky. McDonald's musí vyriešiť, ako v malých kuchyniach pripravovať raňajkové aj klasické menu naraz. Zmeny chystá už na tento rok.
Raňajkové menu od Taco Bell dostalo marketingovú podporu, v ktorej chce reťazec prezentovať svoju rannú ponuku ako inú v porovnaní s konkurenciou: tvrdí, že prináša "revolučnú zmenu" do tradičnej raňajkovej fastfoodovej ponuky. "Pretvárame tradičné raňajkové chute našim vlastným spôsobom a prinášame sviežu novú perspektívu ku klasickým raňajkám," nechal sa počuť šéf spoločnosti.
V ponuke majú 13 raňajkových jedál, niekoľko z nich úplne nových na trhu. Taco Bell prináša napríklad "Taco Waffle", teda párok alebo slaninu s vajíčkami a syrom zabalené do klasickej sladkastej wafle, pričom k tomu podáva aj sladký syrup a predáva za 1,99 dolára. Všíma si Time. V ponuke je aj zemiaková placka hash brown alebo káva. Pozrite si kompletnú ponuku.
Taco Bell svoje raňajky promuje aj reklamou, v ktorej nepriamo odkazuje na konkurenciu. Vystupujú v nich totiž muži, čo sa volajú rovnako ako maskot McDonaldu Ronald McDonald a tvrdia, že "zbožňujú" raňajky od Taco Bell. "Lahodné raňajky ktoré si môže zamilovať každý. Dokonca aj Ronald McDonald," hovorí hlas v reklame. Spot vytvorila agentúra Deutsch z Los Angeles.
http://youtu.be/PKAcOawiaNk
Zdroj: Ivan Krasko