Kampaň začína v týchto dňoch na Slovensku, v Nemecku a ďalších 19 krajinách, v ktorých je spoločnosť zastúpená.
„Naša reklama bola vždy zameraná predovšetkým na oslovovanie rôznych cieľových skupín. Práve teraz je najvhodnejšie odštartovať zastrešujúcu kampaň, ktorá by upútala pozornosť na značku Deichmann a vychádzala priamo z DNA tejto našej značky,“ hovorí Radovan Fojt, vedúci oddelenia marketingu pre ČR a SR. Ako ďalej uviedol:„Spoločnosť Deichmann bola založená v roku 1913, čo predstavuje 100 rokov obuvi a opäť 100 rokov obuvi ako srdcovej záležitosti. Táto láska k obuvi je tým, čo má Deichmann spoločné so svojimi zákazníkmi, a preto je stredobodom pozornosti tak, ako je to vyjadrené v spotoch a na letákoch. Deichmann na nich ukazuje srdcový vzťah ľudí ku svojej obuvi v rôznych životných situáciách,“ – „Pretože môj štýl sa začína pri topánkach.“, alebo: „Pretože som v nich neprehliadnuteľná.“, „Pretože kvalita nie je žiaden luxus.“, „Pretože ležérnosť teraz fičí.“ Ako ešte dodáva Radovan Fojt: „Našich zákazníkov sme počúvali, a tak sa naše nové slogany sústreďujú na individualitu a emotívnosť. Móda a životný štýl stoja v popredí záujmu. Jedinečný look, vizuály, v ktorých centre stojí obuv a trendový styling, to všetko sa točí hlavne okolo módy.“
Súčasťou kampane na Slovensku je TV, online, sociálne siete, letáky a podpora v mieste predaja. Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou Grey Düsseldorf.

