Spoty predstavovali Slovensko ako krajinu, kde návštevníci zažijú nezabudnuteľnú zimnú dovolenku. Boli pripravené v jazykových mutáciách jednotlivých krajín, čo aj podľa výsledkov zvýšilo ich zrozumiteľnosť a atraktívnosť. Kampaň sa začala 16. decembra 2014 a skončila v týchto dňoch.
V Poľsku zaznamenal spot takmer 1,4 milióna zobrazení, dopozeralo ho cez 330 tisíc divákov. V Rusku sme zaznamenali viac ako 2,6 milióna zobrazení, z toho 347 tisíc návštevníkov spot dopozeralo. V Maďarsku bol spot zobrazený viac ako 2,2 miliónkrát, celý ho vzhliadlo cez 240 tisíc ľudí. „Aj zimná kampaň, pre ktorú sme ako nosič využili YouTube potvrdila, že v súčasnej dobe je to najúčinnejšia forma oslovovania cieľových skupín a zároveň najmerateľnejší nástroj reklamy. Na základe skúseností z minulej kampane sme pripravili spoty v jazykových mutáciách oslovených krajín a využili sme aj inovatívne formáty, ktoré priniesli ďalších viac ako 100 tisíc unikátnych návštevníkov. Zaujímavosťou je, že v Rusku si video pozrelo až 8% ľudí cez tablet alebo smartphone. Na základe uvedených údajov a v porovnaní s inými komerčnými kampaňami, realizovanými na YouTube, sme zaznamenali veľmi kvalitné výsledky a podarilo sa nám dosiahnuť veľmi efektívne využitie rozpočtu pre každú krajinu,“ komentovala výsledky generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
K zaujímavým výstupom k výsledkom kampane patria aj informácie, že kým v Poľsku sme zasiahli prevažne mladšiu generáciu do 25 rokov, v Maďarsku a Rusku to bolo naopak, kde spot zaujal hlavne strednú a staršiu generáciu nad 45 rokov. Podľa informácií špecialistov zo spoločnosti Google, ktorá spravuje kanál YouTube, pokiaľ ide o záujem divákov veľmi dobre si viedol formát In-Display, kedy sa zobrazuje odporúčané video na pravej strane a užívatelia si teda sami vyberú možnosť pozrieť si video o Slovensku.
https://www.youtube.com/watch?v=FWTR1ScQdIU&feature=youtu.be
Zdroj: SACR