Spoločnosť Unilever uvádza novinku. Na predvianočný trh prináša ďalší produkt z portfólia Ramy pod názvom Rama Nadýchaná.
Holandská centrála Unileveru si na Slovensku minulý týždeň dala zaregistrovať ochrannú známku Rama Aero. Nový produkt však napokon dostane rovnaký názov ako v Česku a bude sa volať Rama Nadýchaná. Slovenský a český Unilever majú spoločné vedenie jednotlivých produktových divízií.
Spoločnosť už novinku Rama Nadýchaná potvrdila aj na svojom webe. Ide o margarín s nízkym obsahom tuku 39 %. V ponuke bude mať až päť druhov Rám. Nedávno pribudla tiež "Rama maslová príchuť jemne slaná".
Na Slovensku bude PR kampaň pre Ramu Nadýchanú robiť agentúra Comm.
Reklamnú kampaň pre novinku od Ramy v Poľsku podľa webu NowyMarketing zabezpečuje 180heartbeats + JUNG v. MATT. V Česku to podľa MarketingSalesMedia bude Lowe, ktorá podľa našich informácií zastreší aj slovenskú časť. V pláne je silná podpora v televízii, na billboardoch a PR.
Zdroj: Ivan Krasko