Po úspechu, ktorý zaznamenal tento sprostredkovateľ objednávok z reštaurácií v susednom Česku, prichádza spoločnosť Foodpanda aj ku nám. Zákazník si vyberie na webovej stránke jedlo a Foodpanda sprostredkuje doručenie tam, kde sa práve nachádza. Služba bude zatiaľ dostupná v Bratislave, kde svojim zákazníkom ponúkne na výber z menu viac než 60 reštaurácií. Postupne si budú môcť vyberať zákazníci jedlo aj v iných mestách. Foodpanda spolupracuje s viac než 20 000 reštauráciami v 31 krajinách na piatich kontinentoch sveta.
„Ako Slovák mám obrovskú radosť byť spolu s našim silným lokálnym tímom pri vstupe tejto globálnej značky na Slovensko. Verím, že si Slováci Foodpadnu obľúbia vďaka pohodliu a jednoduchosti, ktorú im prinesie. Je to veľmi inovatívny a efektívny spôsob ako si zjednodušiť život. Filozofia spoločnosti je zameraná na užívateľskú efektívnosť systému, ktorý pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov: zadanie adresy, výber jedla, doručenie a platba,” vysvetľuje Peter Varga, riaditeľ spoločnosti Foodpanda pre Slovenskú a Českú republiku.
„Foodpanda je celosvetovo uznávanou spoločnosť v oblasti donášky jedla. Sme preto veľmi radi, že môžeme priniesť naše služby už aj na Slovensko. V každej krajine ponúkneme výber zo všetkých lokálnych reštaurácií v rámci jednej platformy, čo umožní zákazníkom vyberať si prostredníctvom pár klikov z najväčšej ponuky jedál. Už teraz pôsobíme vo viac ako 31 krajinách sveta a vo väčšine sme tiež lídrom na trhu. Úspech a progres v službách pre našich zákazníkov, ktorý dosahujeme svojím úsilím nás každý deň posúva ďalej“, dodáva Ralf Wenzel, majiteľ a spoluzakladateľ spoločnosti Foodpanda.
Zdroj: rm