StoryEditor

Gunn Report: OMD je najoceňovanejšia sieť roka 2013

28.02.2014, 15:30
Vieme, kto je mediálnym holdingom a kto zadávateľom minulého roka podľa rebríčka The Gunn Report for Media.

Podľa rebríčka The Gunn Report for Media bola v roku 2013 najoceňovanejšou mediálnou sieťou OMD - už po ôsmy krát. Na druhom mieste však došlo k zmene (v porovnaní s predcházajúcim rokom) - Starcom MediaVest Group predbehol vlani-strieborný Mindshare, ktorý tento rok skončil tretí.


Mediálnym holdingom roka 2013 sa stalo Group M, za ktorým v rebríčku nasledujú Omnicom Media Group na druhom a Publicis Groupe na treťom mieste.

Podľa Gunn Report-u si čoraz viac zadávateľov uvedomuje dôležitosť mediálnej kreativity a pár z nich v nej udáva trendy. Zadávateľom minulého roka sa stal McDonald, za ktorým sa zaradili Coca Cola a Samsung.


Najviac ocenení získali mediálne agentúry a ich kampane z USA, Veľkej Británie a z Indie.
 

 

Hodnotenie mediálnej kreativity Gunn Report (od roku 2004) v sebe spája zoznamy víťazov z najvýznamnejších svetových a národných ocenení na 37 trhoch sveta a vytvára tak zoznam tých najúspešnejších. Podľa portálu Campaign rebríček tento rok zdôrazňuje využívanie digitálnych a sociálnych médií v ocenených kampaniach a poukazuje na päť súčasných trendov: statočnosť, integráciu, rýchlosť komunikácie, univerzálne hodnoty a rastúci význam získaných médií.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 09:17