Dlhodobá spolupráca bude odštartovaná uvedením televíznej reklamy. V hlavnej úlohe so Scarlett Johansson bude uvedená počas 47. finále amerického futbalu, známeho ako Super Bowl, v nedeľu 2. februára 2014.
„Sme nadšení, že môžeme privítať nesmierne talentovanú Scarlett Johansson do rodiny SodaStream,” vyhlásil Daniel Birnbaum, celosvetový šéf spoločnosti SodaStream. „Scarlett je našou dlhoročnou zákazníčkou a skalným fanúšikom produktov SodaStream. Zároveň môže byť pre ostatných vzorom vďaka zdravému životnému štýlu a zodpovednému správaniu voči životnému prostrediu. To všetko z nej robí skvelú kandidátku pre globálnu ambasádorku našej značky. Viac ako ktokoľvek iný stelesňuje hodnoty našej značky, čo ešte znásobuje radosť z toho, že sa pridala k nášmu tímu.”
„Používam výrobky SodaStream už roky, a zároveň nimi obdarovávam aj svojich blízkych,” hovorí Johansson. „Záväzok spoločnosti SodaStream voči zdravému životnému štýlu a zdravšej planéte zodpovedá môjmu presvedčeniu. Oceňujem schopnosť produktov prispôsobiť sa rozličným životným štýlom a chutiam jednotlivcov. Partnerstvo so spoločnosťou SodaStream preto nie je žiadnym prekvapením. Veľmi sa teším, že budem zdieľať nadšenie k značke SodaStream so svetom!”
SodaStream umožňuje zákazníkom vyrobiť si doma vlastné perlivé nápoje. Ponúka celosvetovo viac ako 100 príchutí, pričom obsahujú o 2/3 menej cukru, o 2/3 menej kalórií a žiadne umelé sladidlá. „SodaStream vďaka inovatívnym opakovane použiteľným fľašiam dramaticky redukuje odpad vytváraný spotrebou nápojov v plastových fľašiach a plechovkách; prináša tým revolúciu v spotrebe perlivých nápojov. Spoločnosť je presvedčená, že Scarlett Johansson ako tvár značky pomôže spotrebiteľom prijať výrobu domácej sódy ako budúcnosť nápojového odvetvia.“
Zdroj: Arthur media