StoryEditor

Shakira tvárou kampane Activia

12.03.2014, 12:38
Spoločnosť Danone oznámila globálne partnerstvo značky Activia a speváčky Shakira pre kampaň „Odváž sa cítiť dobre“.
Podľa informácií spoločnosti Danone medzinárodná spolupráca otvorí iniciatívu značky Activia s názvom „Dobrý pocit začína vnútri“ s novou kreatívnou tanečnou tematikou. Nový spot, ktorý sa natáčal v Barcelone pochádza z dielne agentúry Vinizius Young & Rubicam Barcelona a je základným kameňom vôbec prvej integrovanej globálnej komunikačnej kampane značky Activia (v novom spote Shakira tancuje vo „fantasy“ lese posiata zlatými trblietkami a vyjadruje tým, ako dobre sa cíti vnútri). Kampaň sa začína 16. marca vo viac ako 50 krajinách po celom svete. Na produkcii spotu sa podieľal produkčný tím s réžiou uznávaného fotografa a režiséra Jaume de Laiguana, spolu s oscarovým kreatívnym riaditeľom Eugeniom Caballerom a oceneným Javierom Aguirresarobe. Ústrednou skladbou k novému spotu je Shakirina nová skladba „Dare“ (La la la) (prekl. Odváž sa), ktorá je súčasťou jej nového albumu s názvom „Shakira”. „Som presvedčený, že Shakira skvele stelesňuje myšlienku, prečo má zmysel starať o svoj dobrý vnútorný pocit a zdravie," hovorí Radek Sedlecký, marketingový riaditeľ spoločnosti Danone pre Českú a Slovenskú republiku. „Práve ona je dokonalým príkladom toho, aké je dôležité, aby sa človek cítil vnútri dobre.”

https://www.youtube.com/watch?v=KpHHU6ER5BM&feature=youtu.be

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 16:27