Televízia Fox v Amerike zmenila svojich animovaných Simpsonovcov. V nedeľu odvysielala 550. epizódu seriálu, v ktorej sa postavičky zmenili na Lego figúrky a celý Springfield bol tiež z Lega.
Simpsonovci (The Simpsons) so špeciálnou epizódou “Brick Like Me” dosiahli podľa The Hollywood Reporter a dát Nielsen Research rating 1,9 % v cieľovej skupine 18-49. Pre stanicu Fox je to uspokojivý výsledok nad jej sezónnym priemerom. Zároveň ide o dobré číslo pre samotný seriál, ktorý oproti predošlej premiérovej epizóde narástol o tri desatiny bodu.
Lego Simpsonovci však napriek mediálnej pozornosti, ktorej sa jej dostalo, nedosiahli sezónny rekord. Zároveň mali nižšiu sledovanosť ako nasledujúci Griffinovci (Family Guy), ktorí získali 2,2 %. Simpsonovci boli vo svojom slote po 20. hodine dvojkou na trhu, lídrom sa stala ABC so seriálom Kde bolo, tam bolo (Once Upon a Time) a ratingom 2,0 %. Simpsonovci boli tradične silnejší u mužov, najmä tých mladých. Dobrý zásah mužov 18-34 ich robí zaujímavými pre inzerentov, keďže ide o “hard to reach” cieľovku.
Sledovanosť zohľadňuje iba daný večer. Zo záznamu do siedmich dní pribudnú desiatky percent divákov.
Lego a Simpsonovci sa okrem televízneho seriálu spojili aj v obchodoch: na trhy prišla kolekcia simpsonovských Lego minifigúrok a veľký Lego dom. V predaji sú už aj na Slovensku. Prečítajte si o tom viac.
Samotný seriál sa vysiela už 25 sezón a isté je, že bude pokračovať aj v sezóne 2015/2016 sériou číslo 26. U nás ho vysiela Joj a Plus, v Česku Prima Cool.
http://youtu.be/AYGSpOfIr9Y
Zdroj: Ivan Krasko