Fun rádio dnes spustilo poslucháčsku súťaž Zarábaj ušami, ktorá sa jej už v minulosti osvedčila (v dvoch fázach - na jeseň 2010 a jar 2011). Súťaž je založená na princípe "listen-to-win" (počúvaj a vyhraj) - poslucháči majú každý hodinu (11-krát denne) šancu na výhru 100 eur. (Pravidlá súťaže zverejnila stanica v tlačovej správe.)
Fun rádio súťaž podporuje kampaňou, o ktorej kreatívu sa postarala agentúra Zaraguza Digital. Okrem self-promo spotov vo vlastnom vysielaní podporuje rádio súťaž aj televíznym spotom (video pod správou), v printoch, na bilbordoch, online reklamou, v kinách a na sociálnych sieťach.
Podľa našich informácií pripravuje Fun rádio v najbližšom období tiež novú B2B kampaň, ktorá bude komunikovať obchodné spojenie Fun rádia s Europou 2.
Vizitka kampane:
- Kreatívna agentúra: Zaraguza Digital
- Creative Director: Michal Pastier
- Copywriter: Michal Pastier
- Art Director: Martin Klementis
- Account: Saša Poliaková
- Réžia TV spotu: Juraj Štepka
- Kamera TV spotu: Juraj Chlpík
- Produkcia: Leopard Production
TV spot:
http://youtu.be/jDnIteWH2o4
Zdroj: Miroslava Klempová

