StoryEditor

Fun rádio recykluje poslucháčsku súťaž s kampaňou

03.03.2014, 10:05
Stanica spustila overenú súťaž Zarábaj ušami, založenú na princípe "listen-to-win".

Fun rádio dnes spustilo poslucháčsku súťaž Zarábaj ušami, ktorá sa jej už v minulosti osvedčila (v dvoch fázach - na jeseň 2010 a jar 2011). Súťaž je založená na princípe "listen-to-win" (počúvaj a vyhraj) - poslucháči majú každý hodinu (11-krát denne) šancu na výhru 100 eur. (Pravidlá súťaže zverejnila stanica v tlačovej správe.)

Fun rádio súťaž podporuje kampaňou, o ktorej kreatívu sa postarala agentúra Zaraguza Digital. Okrem self-promo spotov vo vlastnom vysielaní podporuje rádio súťaž aj televíznym spotom (video pod správou), v printoch, na bilbordoch, online reklamou, v kinách a na sociálnych sieťach.

 

Podľa našich informácií pripravuje Fun rádio v najbližšom období tiež novú B2B kampaň, ktorá bude komunikovať obchodné spojenie Fun rádia s Europou 2.

 

Vizitka kampane:

  • Kreatívna agentúra: Zaraguza Digital
  • Creative Director: Michal Pastier
  • Copywriter: Michal Pastier
  • Art Director: Martin Klementis
  • Account: Saša Poliaková
  • Réžia TV spotu: Juraj Štepka
  • Kamera TV spotu: Juraj Chlpík
  • Produkcia: Leopard Production

 

TV spot:

http://youtu.be/jDnIteWH2o4

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 17:19