StoryEditor

Poštová banka si na rok 2014 vybrala UNIVERSAL McCANN Bratislava

12.02.2014, 09:16
Tendra sa zúčastnili štyri mediálne agentúry.

Poštová banka si na zaistenie služieb plánovania a nákupu médií na rok 2014 vybrala mediálnu agentúru UNIVERSAL McCANN Bratislava. Tá bude mať za úlohu nielen plánovanie a nákup médií, ale aj jeho optimalizáciu a výber vhodných komunikačných kanálov.

 

Tendra sa zúčastnili štyri mediálne agentúry. Víťazom výberového konania, ktoré prebehlo v dvoch kolách, sa stala agentúra UNIVERSAL McCANN Bratislava. Svojím návrhom celoročnej aj kampaňovej komunikácie najlepšie vystihla zadanie banky. Agentúra bude zabezpečovať pre Poštovú banku a jej dcérske spoločnosti kompletný servis v oblasti plánovania a nákupu mediálneho priestoru. V týchto dňoch začína ich spolupráca pri implementácii mediálnej stratégie, ako aj pri plánovaní a nákupe médií.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 10:49