AXA spustila začiatkom októbra druhú vlnu kampane na životné poistenie. Okrem televízie sa bude kampaň realizovať aj na vybraných portáloch formou reklamných bannerov. Súčasťou kampane je inzercia v tlačených médiách, ktorá vizuálne odkazuje na televízny spot.
„Hlavným motívom našich kampaní v posledných rokoch je ochrana rodiny a príjmu pri neočakávaných životných udalostiach. Život sa nám môže zo dňa na deň od základu zmeniť, je dobré pripraviť sa. Jednou z možností je práve naše životné a rizikové poistenie,“ hovorí Peter Socha, riaditeľ segmentu Life&Savings pre Českú a Slovenskú republiku.
Kampaň mala premiéru na jar tohto roka, jesenná kampaň je rozšírená o ďalšie médiá. Televízny spot je pripravený v spolupráci lokálneho a CEE regionálneho marketingového oddelenia a bude sa vysielať tiež v Poľsku. Samotné nakrúcanie sa realizovalo v Českej republike, kde sa konal rovnako aj casting. Režisérom je Nór Lars Tovik, ktorý s AXA spolupracuje dlhodobo. V roku 2006 vytvoril pre stanicu National Geographic nové zvučky, predely a reklamy. Táto práca mu priniesla množstvo ocenení vrátane siedmich zlatých Promax Awards.
Hlavným motívom spotu je ochrana rodiny a príjmu pri neočakávaných životných situáciách. Posolstvom kampane je ochrániť seba a svoju rodinu pred následkami nečakaných životných udalostí, ktoré môžu natrvalo zmeniť plány rodiny do budúcnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=EbjOVcFP1gg&feature=youtu.be
Zdroj: rm

