StoryEditor

Tesco inovuje privátnu značku Tesco Value

17.09.2014, 15:44
Inováciou prechádzajú obaly aj receptúry.

Mliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky či prísady na varenie. Práve to sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku. Minulý rok slovenskí zákazníci celkovo kúpili 104 miliónov kusov Tesco Value produktov v rámci všetkých kategórií. Ich predajca plánuje na tento úspech nadviazať, aj preto v súčasnosti značka Tesco Value prechádza kompletnou inováciou. „Tesco Value patrí medzi prvé vlastné značky našej spoločnosti uvedené na trh v strednej Európe. Od jej premiéry prešlo už takmer 20 rokov. Na kompletnú inováciu tak zrejme nastal čas,“ hovorí Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

Privátna značka Tesco Value pokrýva najžiadanejšie výrobky dennej spotreby, ako sú vajíčka, mlieko, jogurty, cestoviny, ovocie alebo múka. Zároveň zastrešuje i nepotravinové položky, ako sú napríklad čistiace prostriedky alebo výrobky pre domáce zvieratá. Všetky výrobky Tesco Value v súčasnosti prechádzajú modernizáciou svojich obalov a zároveň pri niektorých výrobkoch sa na základe výsledkov testovania so zákazníkmi zmenila i receptúra. „Inovovaný rad Tesco Value si však zachová svoju základnú filozofiu. Ponúknuť zákazníkom dobrú kvalitu za atraktívnu cenu. Pod nižšími cenami Tesco Value výrobkov sa predovšetkým podpisuje skutočnosť, že náklady na marketing či obaly nenesie výrobca, ale predajca. Zároveň i naďalej platí, že všetky výrobky Tesco Value boli pred uvedením na regály testované a schválené zákazníkmi,“ uvádza Miroslav Kepák.

„Privátne značky všeobecne pre nás predstavujú unikátny priestor, v ktorom sa Tesco dokáže odlíšiť od iných maloobchodných spoločností a kde ponúkame zákazníkom výnimočnú pridanú hodnotu,“ pokračuje  Miroslav Kepák. Podľa neho veľkú výhodu privátnych značiek predstavuje skutočnosť, že ich kvalitu garantuje nielen výrobca, ale i predajca. Produkty sa vyvíjajú spoločne a ich kvalitu kontroluje i Tesco. Za kvalitou vlastných značiek si Tesco stojí, a preto v rámci programu Garancia 100% spokojnosti zaručuje vrátenie peňazí v prípade, ak zákazník nebude s výrobkom spokojný.  

Základnými privátnymi značkami v rámci Tesca je rad Tesco Value, Tesco a Tesco Finest. Ich produktové línie však dopĺňajú i špeciálne privátne značky, ako je napríklad Pravá chuť alebo Vitakids. Kým Vitakids zastrešuje produkty špeciálne vyvinuté pre deti, Tesco Pravá chuť zastrešuje zasa tradičné slovenské produkty vyrábané výlučne slovenskými producentmi.

História Tesco Value značky

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 05:24