Spoločnosť Home Credit Slovakia otvára svoje prvé finančné centrá v Bratislave a Košiciach, nasledovať bude Žilina. Spoločnosť doteraz nemala svoje vlastné pobočky a k produktom sa bolo možné dostať v partnerských predajniach alebo virtuálnou cestou cez telefón, či internet.
„Spustenie prvých dvoch finančných centier Home Credit ide na prvý pohľad proti súčasnému trendu virtualizácie obchodu. Množstvo spoločností prevádza svoje aktivity na internet a svojich kamenných pobočiek sa radšej zbavuje. Pre nás platí pravý opak. Aby sme mohli budovať a udržiavať dobrý vzťah s našimi klientmi, je potrebné sa aj osobne stretávať. Nie všetci chcú neosobné prostredie internetu, dávajú radšej prednosť osobnému kontaktu, kde v pokoji môžu prebrať všetky svoje otázky. Preto novo budujeme Finančné centrá,“ popisuje dôvody ich vzniku Luděk Jírů, obchodný riaditeľ spoločnosti Home Credit.
Na otázku Stratégií, prečo sa rozhodol Home Credit pre vlastné pobočky práve v tomto období reagoval:
„Kľúčovým rozhodovacím momentom boli skúsenosti zákazníkov a to, ako vnímajú vybavovanie úveru. V dnešnej dobe je síce veľmi jednoduché vybaviť si úver online či telefonicky, ale mnoho ľudí chce mať stále možnosť riešiť veci osobne. Nejde pritom len o konzervatívnych zákazníkov. Napríklad aj mladí ľudia, ktorí sú asi najaktívnejšou skupinou na internete, dávajú v mnohých situáciách prednosť osobnému kontaktu. Dáva im možnosť vytvoriť si vzťah s intuíciou, zosobniť si ju. To bol i jeden z cieľov pri tvorbe konceptu pobočiek - aby ľudia odchádzali s pozitívnou zákazníckou skúsenosťou. To sa odrazilo i na celkovom dizajne pobočiek. Ich hlavný koncept je domov. Zákazník by sa u nás mal cítiť ako v obývačke.“
Podľa informácií Stratégií sa otvorenie pobočiek existujúceho konceptu spolupráce s obchodmi Tesco pod značkou Tesco Finančné služby nedotýka.
Zdroj: red