StoryEditor

Vznikol prvý klub pre deti. Učí ich vážiť si peniaze

23.07.2014, 11:24
Cieľom projektu teenfinio je naučiť deti hospodáriť s vreckovým. Pozrite si kampaň.

teenfinio je program pre žiakov základných škôl vo veku od 8 do 14 rokov na hospodárenie s vlastnými peniazmi (vreckovým). Je postavený na myšlienke, že mladí ľudia v tomto veku sa môžu jednoduchým, výhodným a aj zábavným spôsobom naučiť vážiť si zarobené peniaze a zodpovedne s nimi hospodáriť. Tvorcom produktu teenfinio je spoločnosť VAŠA Slovensko.

„Podľa nášho názoru produkt teenfinio reaguje na potreby trhu, má príležitosť rozvíjať sa a napĺňať tento segment. Našim zámerom je prispievať k rozvoju finančného vzdelávania slovenských detí a podpory ich finančnej gramotnosti. Rozvíjať zodpovednosť detí, viesť ich k plneniu úloh v dohodnutých termínoch a tým podporovať ich súťaživosť a snahu o sebapresadenie. Samozrejme očakávame, že rozšírenie produktového portfólia podporí aj ďalší rast našej spoločnosti,“ približuje Igor Gnap, riaditeľ spoločnosti, VAŠA Slovensko. Podľa jeho slov v tejto oblasti nie je pre túto cieľovú skupinu na Slovensku, na rozdiel od zahraničia, zatiaľ nič vytvorené.

Produkt teenfinio umožňuje deťom naučiť sa zodpovednosti (pomocou online aplikácie t∞points, v ktorej rodič priraďuje deťom úlohy a za ktorých splnenie dieťa získava odmeny) a zároveň im umožňuje výhodne využiť vlastné peniaze v internetovom t∞shope a v ich obľúbených obchodoch (vďaka zľavám a výhodným ponukám určeným pre členov t∞club). Členovia t∞club môžu vyjadriť svoj štýl prostredníctvom členského preukazu s vlastným dizajnom. Okrem toho sa môžu zúčastniť aj pravidelných súťaží a akcií.

„Bližšie informácie ohľadom súčasného správania a potrieb detí a rodičov v súvislosti s vreckovým, sme získali pomocou prieskumov, ktoré nám ďalej pomohli nastaviť jednotlivé parametre produktu. Viac než 2/3 opýtaných detí a rodičov prejavili záujem o chytrý a výhodný spôsob ako narábať s vreckovým, ktorý deťom prináša atraktívne zľavy, pocit dôležitosti, jedinečnosti a zábavu,“ dodáva Igor Gnap.

O kampani

Idea kampane vznikla v spolupráci s marketingovou agentúrou redfox management, grafiku zabezpečila reklamná agentúra Effectivity, promoakcie realizuje eventová agentúra MW Promotion a webový portál zastrešuje +421 Studio.

Aktuálne prebieha uvádzacia kampaň v Bratislave. Využíva najmä citylighty, billboardy, sociálne siete, eventy a vlastné komunikačné kanály.

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:25