Televízia Joj sa pripravuje spustiť novú stanicu. Pre Stratégie to potvrdili naše dôveryhodné zdroje.
Istý je už jej typ. Na rozdiel od Joj, Plus a Wau nebude nová televízia z rodiny Joj Group šírená voľne, ale pôjde o platený kanál.
Presný termín ani názov nie sú známe. Televízia sa k spusteniu novej stanice zatiaľ oficiálne nevyjadruje.
Plány s plateným kanálom potvrdil obchodný riaditeľ Joj Group Martin Heržo. Takto odpovedal na otázku Stratégií, či plánujú spustiť budúci rok ďalší kanál: "Môže ich byť niekoľko, podstatný je skôr biznis model, ktorý by bol za tým. Máme plány s viacerými možnými kanálmi, ktoré by sme chceli na tento trh priniesť. Je tu niekoľ ko príležitostí, ktoré zatiaľ nie sú využité. Sú to, samozrejme, menšinové žánre, ale v spojení viacerých staníc to môže byť v súčte veľmi zaujímavý biznis model. Mali by to byť platené kanály," povedal Heržo v rozhovore pre najnovšie tlačené Stratégie 9/2014.
V portfóliu Joj Group je dnes televízia Joj (minulý týždeň trhový podiel 15,7 %, Plus s 4,6 %, Wau s 2,0 % a najnovším prírastkom je Senzi, ktorá odštartovala 1. septembra 2013. Senzi je šlágrový hudobný kanál určený pre nižšie, neprémiové balíky kábloviek.
Zdroj: Ivan Krasko