StoryEditor

BILLA Bonus Club inovuje

10.09.2014, 14:01
„Ide o ďalšie strategické posilnenie atraktivity nášho vernostného programu,“ hovorí Oliver Vališ, vedúci oddelenia marketingu BILLA Slovensko.

BILLA Bonus Club – lojalitný program slovenskej siete supermarketov BILLA je po novom každý mesiac posilnený ponukou 300 vybraných produktov, ktoré si budú môcť kúpiť držitelia vernostných kariet so zľavou. Pečivo, biovýrobky, hotové jedlá aj kozmetika sa budú každý mesiac striedať. Zľavnené produkty budú označené na tovarových cenovkách logom BILLA Bonus Club-u a komunikované budú tiež v samostatnom letáku spoločnosti dostupnom v predajniach a na web stránke reťazca. Ostatné výhody vernostného systému zostávajú.

A čo je dôvodom aktuálnej zmeny? „Chceme zjednodušiť komunikáciu vernostného systému smerom k našim zákazníkom tak, aby boli motivovaní naozaj aktívne využívať BILLA Bonus Club karty. Našim cieľom je umožniť im, formou širokého zľavneného sortimentu, pravidelne benefitovať z členstva v BILLA Bonus Clube.,“ hovorí Oliver Vališ, vedúci oddelenia marketingu BILLA Slovensko

Podľa informácií spoločnosti má BILLA Bonus Club má v súčasnosti už takmer 765 000 členov. Každý mesiac sa ich počet rozrastá o ďalších 10 000 nových držiteľov vernostných kariet.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 01:04