Vydavateľstvo Bauer Media SK to na slovenskom trhu skúša s časopisom pre mužov. Tento mesiac začalo vydávať novinku Happy Man.
Happy Man stojí 2 eurá a jeho podtitul je "Časopis, ktorý vie, po čom muži túžia". Na obsahu sa podieľala aj redakcia Eurotelevízie, z editorialu sa prihovára Silvia Lispuchová.
Časopis vychádza v "inej periodicite", čo je pre slovenskú pobočku Baueru bežné. Vydavateľ spúsťa nové tituly ako špeciály, zväčša iba s marketingovou podporou vo vlasných tituloch, a podľa prvých čísel predaja sa rozhoduje, či bude vo vydávaní pokračovať.
"Magazín Happy Man – 100 strán kvalitného čítania, pri ktorom si prídu na svoje nielen páni. Časopis, ktorému sa podarilo zistiť, po čom muži naozaj túžia, a prostredníctvom neho sa to dozviete i vy," uváza Bauer Media SK na svojom webe. Tvárou prvého čísla je David Beckham, časopis na titulke promuje témy ako starnutie a recept na mladosť, rady stylistu pri obliekaní, zaujímavé mobilné aplikácie, najlepšie motorkárske trasy, afrodiziaká či predstavy mužov v posteli.
Konkurentom pre Happy Man môže byť napríklad Brejk Spoločnosti 7 Plus, ktorý v septembri podľa ABC SR predal 7 497 výtlačkov.
Zdroj: Ivan Krasko

