Eliška "Elis" Mrázová
StoryEditor

Coca-Cola zmení etikety. Toto leto budú plné hudby

02.07.2014, 14:43
Hey Brother, I’m sexy and I know it, Teším sa na teba, Ďakujem, že si. Kampaň značky Coca-Cola Povedz to piesňou je aj na Slovensku.

Spoločnosť Coca-Cola spúšťa letnú kampaň Povedz to piesňou. Stretneme sa s ňou na 23 trhoch a súčasťou bude aj Slovensko.

Ako uvádza spoločnosť, vznikne 425 miliónov "hudobných" Coca-Cola fliaš a plechoviek, na ich etiketách nájdu spotrebitelia názvy piesní a QR kód s odkazom na video piesne. Etiketa má byť "základom komunikácie", zmizne z nej dokonca aj veľké logo Coca-Coly: "Logo Coca-Cola bude nahradené úryvkami textov obľúbených slovenských a zahraničných piesní," uvádza firma.

Marketingová aktivita Povedz to piesňou potvrdá do konca augusta, jej súčasťou bude okrem klasických médií web povedztopiesnou.sk a podpora na sociálnych sieťach. Coca- Cola spolupracuje s vydavateľstvom Universal Music, na našom trhu budú fľaše s úryvkami 16 československých a 45 zahraničných piesní. Česko a Slovensko majú i vlastnú "tvár" Povedz to piesňou; stala sa ňou finalistka Hlasu Česko Slovenska, speváčka Eliška "Elis" Mrázová.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 03:16