Spoločnosť Coca-Cola spúšťa letnú kampaň Povedz to piesňou. Stretneme sa s ňou na 23 trhoch a súčasťou bude aj Slovensko.
Ako uvádza spoločnosť, vznikne 425 miliónov "hudobných" Coca-Cola fliaš a plechoviek, na ich etiketách nájdu spotrebitelia názvy piesní a QR kód s odkazom na video piesne. Etiketa má byť "základom komunikácie", zmizne z nej dokonca aj veľké logo Coca-Coly: "Logo Coca-Cola bude nahradené úryvkami textov obľúbených slovenských a zahraničných piesní," uvádza firma.
Marketingová aktivita Povedz to piesňou potvrdá do konca augusta, jej súčasťou bude okrem klasických médií web povedztopiesnou.sk a podpora na sociálnych sieťach. Coca- Cola spolupracuje s vydavateľstvom Universal Music, na našom trhu budú fľaše s úryvkami 16 československých a 45 zahraničných piesní. Česko a Slovensko majú i vlastnú "tvár" Povedz to piesňou; stala sa ňou finalistka Hlasu Česko Slovenska, speváčka Eliška "Elis" Mrázová.
Zdroj: ik