StoryEditor

Slovenský Amazon ponúkol AMAZingjob

07.10.2014, 08:42
Amazon potreboval od septembra tohto roka výrazne posilniť svoj bratislavský tím.

Zadaním pre agentúru bolo pripraviť náborovú kampaň, ktorá by oslovila mladých ľudí pred začiatkom leta tak, aby bol ich nástup možný v septembri.

„Amazon na Slovensku úspešne rastie a rozširuje svoju pobočku. K existujúcim 450-tim zamestnancom potrebovali prijať približne 90 kvalitných ľudí, ovládajúcich dva cudzie jazyky, s možnosťou nástupu ihneď“, hovorí Silvia Kušnírová z SK. PR.Strategies, ktorá stratégiu pripravila.

Slováci mali možnosť získať AMAZingjob prostredníctvom rovnomenného portálu, a zároveň prežiť bezstarostné leto s podpísanou zmluvou vo vrecku a vyhrať dovolenku. Kampaň sa odohrávala v online priestore a formou road show, v rámci ktorej posádka Amazonu prešla v štýlovom kabriolete Bratislavu, Nitru a Trenčín. „Záujemcovia o prácu mali možnosť prísť na kávu do centrály bratislavského Amazonu a vzhľadom na spontánny záujem médií, ktorý kampaň vyvolala, sa na „mystery interview“ zúčastnili aj novinári denníka SME,“ dodáva Silvia Kušnírová.

Podľa jej slov kampaň splnila nielen náročný náborový cieľ, kedy si firma mohla vyberať z vyše 1000 relevantných záujemcov o prácu, ale stala sa zároveň imidžovou kampaňou, ktorá zvýšila povedomie o pôsobení Amazonu na Slovensku. 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 10:12