StoryEditor

Zuzana Haasová tvárou kozmetiky e.l.f.

21.07.2014, 12:04
Americká značka štartuje svoju vôbec prvú kampaň na Slovensku.

Seriálová a divadelná herečka Zuzana Haasová sa od júla stala oficiálnou tvárou americkej značky kozmetiky e.l.f. (eyeslips face) na Slovensku. Značka doteraz komunikovala so spotrebiteľmi len cez sociálne médiá.

Aktuálne štartujúca kampaň bude trvať rok. Ako približuje Tom Fekete, majiteľ e.l.f. kozmetiky na Slovensku, ide hlavne o reklamnú kampaň na internete, sociálnych sieťach, plagátoch, letákoch a na koncertoch The Susie Haas Band, kde bola značky generálnym sponzorom pri vydávaní ich prvého CD. „Plánujeme jednodňové akcie vo veľkých mestách, kde budú profesionálne maskérky líčiť slečny a dámy kozmetikou e.l.f. O TV spotoch sme zatiaľ neuvažovali. Istou formou reklamy je pre nás aj spolupráca s darcovským portálom ĽudiaĽuďom, ako aj inými charitatívnymi organizáciami. Každá zákazníčka má navyše možnosť vybrať si pri nákupe v eshope, ktorú organizáciu chce prostredníctvom nás podporiť (percentá zo zisku).“ Spoločnosť si kampaň zastrešuje sama.

Značka e.l.f. pôsobí na slovenskom trhu 4 roky a pozicionuje sa ako „luxusná a cenovo dostupná“. Prečo sa rozhodla komunikovať práve teraz približuje Tom Fekete: „V čase, keď sa kozmetika začala na Slovensku predávať, bola pre našincov úplne neznáma. Napriek tomu boli jej výsledky veľmi dobré. Keďže ale ani jedna zo spoločníčok firmy, ktorá značku e.l.f. kozmetika na Slovensku vlastnila nebola ochotná investovať takmer žiadne financie na rast firmy ani na reklamu, distribúciu som prebral ja. Osloviť Zuzanu Haasovú bol môj nápad, osobne ju spoznám vďaka charitatívnej akcii cez darcovský portál ĽudiaĽuďom.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 18:03