StoryEditor

Tchibo odštartovalo novú česko-slovenskú kampaň

16.10.2014, 13:15
Jesennú kampaň realizuje agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Spoločnosť Tchibo odštartovala jesennú kampaň zameranú na svoj non-food sortiment. Kampaň s názvom „Toto je Tchibo!” nadväzuje na predchádzajúci koncept, no tentokrát hrajú hlavnú úlohu konkrétne produkty z týždňovej ponuky. Celá kampaň je postavená na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza odhalenie skutočného produktu Tchibo - či už ide o rifle, LED klipsne na behanie alebo košeľu.

Kampaň pochádza z dielne agentúry Effectivity Powered by Publicis, ktorá si ňou vybojovala víťazstvo v tendri v auguste tohto roka za účasti agentúr zo Slovenska, Čiech a Poľska. Kreatívny koncept sa realizuje v Čechách a na Slovensku v období september až december 2014. 

Vizitka kampane:

Creative Director: Peter Rajčák

Copywriter: Katarína Noskajová

Art Director: Štefan Kľučka, Lukáš Pompa

Strategic Director: Radoslava Gbelská

Account Director: Roman Matulík

Account Manager: Lucia Kyselová

Produkcia: Protos Production

 

https://www.youtube.com/watch?v=rDnzq3a1RlY

https://www.youtube.com/watch?v=9xp4k57Jlik

https://www.youtube.com/watch?v=6encD8q2XSU

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 07:19