Spoločnosť Tchibo odštartovala jesennú kampaň zameranú na svoj non-food sortiment. Kampaň s názvom „Toto je Tchibo!” nadväzuje na predchádzajúci koncept, no tentokrát hrajú hlavnú úlohu konkrétne produkty z týždňovej ponuky. Celá kampaň je postavená na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza odhalenie skutočného produktu Tchibo - či už ide o rifle, LED klipsne na behanie alebo košeľu.
Kampaň pochádza z dielne agentúry Effectivity Powered by Publicis, ktorá si ňou vybojovala víťazstvo v tendri v auguste tohto roka za účasti agentúr zo Slovenska, Čiech a Poľska. Kreatívny koncept sa realizuje v Čechách a na Slovensku v období september až december 2014.
Vizitka kampane:
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Štefan Kľučka, Lukáš Pompa
Strategic Director: Radoslava Gbelská
Account Director: Roman Matulík
Account Manager: Lucia Kyselová
Produkcia: Protos Production
https://www.youtube.com/watch?v=rDnzq3a1RlY
https://www.youtube.com/watch?v=9xp4k57Jlik
https://www.youtube.com/watch?v=6encD8q2XSU
Zdroj: rm