Zmena loga a celkovej CI výskumnej agentúry je súčasťou projektu s názvom Data Experts, ktorý odštartoval minulý mesiac. Neprináša len zmenu loga a dizajnov webov. „Našim cieľom je predstaviť nový koncept výskumnej agentúry, ktorá okrem štandardných riešení marketingového výskumu, ponúka aj riešenia z oblasti Big Data. Na Big Data sa pritom nepozeráme len z uhla marketingového výskumu a zákazníckych dát. Pracujeme napríklad aj s technickými dátami generovanými výrobným procesom,“ približuje Andrej Kičura.
Súčasťou projektu Data Experts je aj výraznejší prienik na zahraničné trhy prostredníctvom komerčného online dotazníkového systému. Jeho uvedenie na trh je naplánovanie koncom roka 2014. „Pre účely propagácie sme vytvorili vlastného animovaného komixového super hrdinu, ktorého príbehy, čiže určité situácie zo života / biznisu s ktorými sa stretáva, budú zábavnou formou prezentované vo videách,“ dodáva Andrej Kičura.
Zdroj: red

