Omnicom Media Group, divízia mediálnych služieb Omnicom Group Inc., sa stala hlavnou mediálnou agentúrou pre H. J. Heinz, keď vyhrala mediálne plánovanie a nákup pre všetky medzinárodné trhy – zákazku, ktorá predstavuje približne 70 % celkového mediálneho rozpočtu Heinz.
Výhra je výsledkom šesťmesačného výberového konania, ktorého cieľom bola konsolidácia mediálnych aktivít Heinz, doposiaľ rozdelených medzi 20 agentúr po celom svete, a lepšie využitie mediálnych investícií. Nové partnerstvo sa rozbehne 1. júla.
Vo vyhlásení nového partnerstva Heinz vyzdvihol silu a konzistentnosť globálnej siete Omnicom na medzinárodných trhoch, ako aj hĺbku a rozsah jej analytickej platformy, ako kľúčové faktory pri rozhodovaní. „Nikto nechápe lepšie, aké dôležité je prinášať kvalitu a konzistenciu – každý deň, pri každom produkte, v každej krajine a v čoraz náročnejšom a konkurenčnejšom prostredí – než spoločnosť, ktorá je jednotkou vo svojej kategórií vo viac ako 50 krajinách sveta. Vedomie, že sme splnili ich požiadavky je potvrdením kvality našej práce, našich zdrojov a našich ľudí,“ povedal Daryl Simm, prezident a CEO Omnicom Media Group Worldwide.
Spoločnosť H. J. Heinz, ktorá má globálne sídlo v Pittsburgu (Pennsylvania), je najglobálnejšou zo všetkých amerických potravinárskych firiem. Je známa na 6 kontinentoch vďaka svojim značkám a produktom, ktoré sa distribuujú vo viac ako 200 krajinách sveta, pričom je jednotkou alebo dvojkou na päťdesiatich trhoch. Okrem svojej hlavnej značky kečupov spoločnosť vyrába omáčky, polievky, fazuľové konzervy, cestoviny a detskú výživu (ktorá predstavuje tretinu celkového predaja firmy) pod značkou Heinz, ako aj výrobky zo zemiakov Ore-Ida, Weight Watchers, Smart Ones, snacky T. G. I. Friday a produkty pre dojčatá Plasmon.
Zdroj: Miroslava Klempová