Cenu si odniesla za projekt Krajina záchrancov pre klienta Pfizer, ktorý od základu zmenil spôsob, akým sa u nás ľudia učia poskytovať prvú pomoc. Seesame tento rok v súťaži uspel ako jediná agentúra zo Slovenska.
Podľa odhadov dokáže účinne poskytnúť prvú pomoc len 5 % Slovákov. Spoločnosť Pfizer preto minulý rok odštartovala najrozsiahlejšiu vzdelávaciu kampaň v oblasti prvej pomoci na Slovensku. Prostredníctvom webu www.prvapomoc.sk, e-learningu, mobilnej aplikácie, siete trénerov, tradičných a sociálnych médií sa podarilo osloviť už tisíce ľudí, ktorí si osvojili základy prvej pomoci online aj v praxi.
„Po úspechu na ViaBona Slovakia a národných PR cenách PROKOP považujeme víťazstvo v tvrdej medzinárodnej konkurencii SABRE Awards za potvrdenie toho, že projekt má zmysel,“ hovorí Michaela Benedigová, Managing Director agentúry Seesame. „Myšlienka Krajiny záchrancov sa zrodila z našich osobných skúseností. Ďakujeme Pfizeru, že sa pre ňu nadchol rovnako ako my, a tiež odbornému garantovi, dlhoročnému záchranárovi Viliamovi Dobiášovi, ktorý do projektu investoval čas a charizmu.“
Kampaň vytvorila priestor na dialóg s mnohými subjektmi – či už priamo s partnermi projektu, alebo jeho podporovateľmi. „Veľa ľudí si myslí, že farmaceutickým firmám ide hlavne o predaje a zisky. Krajina záchrancov nám pomáha prekonávať túto stigmu, pretože učí zachrániť život bez drahého vybavenia – iba vlastnými silami,“ hovorí MUDr. Branislav Budke, Country Manager spoločnosti Pfizer. „Projekt považujeme za mimoriadne úspešný, a preto by sme ho radi replikovali aj v ďalších krajinách.“
Tohtoročné ocenenie SABRE Awards je už tretie pre agentúru Seesame. Porota SABRE vyhodnotila Krajinu záchrancov ako najlepší komunikačný projekt v geografickej kategórii Central Eastern Europe, ktorá zahŕňa Českú republiku, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko.
Viac informácií o Krajine záchrancov: Video o kampani|Case study
Zdroj: red

