StoryEditor

Zľavový portál = spôsob ako osloviť nových zákazníkov

12.11.2014, 11:12
Prinášame ďalšie výsledky priekumu medzi marketérmi, tentokrát na tému zľavové portály.

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na brandžové otázky. V októbri sme sa marketérov pýtali na využívanie zľavových portálov.

 

Prečo využívate zľavové portály na predaj svojich produktov

 

Je to spôsob, ako osloviť nových zákazníkov

14

Slúži ako dočasný nástroj na pritiahnutie zákazníkov

11

Je to reklama zadarmo

7

Je to spôsob, ako upozorniť na nové produkty z našej ponuky

5

Platíme len za skutočne získaných zákazníkov

5

Zvyšuje nám to obrat z predaja

4

Sme na trhu nová, pomerne neznáma spoločnosť a takýmto spôsobom sa chceme zviditeľniť

4

Iné

2

Nevyužívame zľavové portály

54

Údaje sú v %.

 

N=57

 

Zdroj: TNS Slovakia, 2014

 

 

 

 

 

V čom vidíte najväčšie riziká zľavových portálov?

 

Trh je už presýtený množstvom zľavových portálov

46

Neserióznosť zľavových portálov

46

Neprofesionalita niektorých zľavových portálov

38

Zľavové portály sa zameriavajú viac na kvantitu ako kvalitu ponúkaného tovaru

31

Nedôvera zákazníkov v produkty alebo služby ponúkané cez zľavové portály

31

Cenová degradácia tovarov alebo služieb

23

Iné

0

Neviem

0

Údaje sú v %.

 

N=13

 

Zdroj: TNS Slovakia, 2014

 

 

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na jednu brandžovú otázku.

Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkom 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.

Metodika prieskumu: online dopytovanie

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 09:55