Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na brandžové otázky. V októbri sme sa marketérov pýtali na využívanie zľavových portálov.
Prečo využívate zľavové portály na predaj svojich produktov |
|
Je to spôsob, ako osloviť nových zákazníkov |
14 |
Slúži ako dočasný nástroj na pritiahnutie zákazníkov |
11 |
Je to reklama zadarmo |
7 |
Je to spôsob, ako upozorniť na nové produkty z našej ponuky |
5 |
Platíme len za skutočne získaných zákazníkov |
5 |
Zvyšuje nám to obrat z predaja |
4 |
Sme na trhu nová, pomerne neznáma spoločnosť a takýmto spôsobom sa chceme zviditeľniť |
4 |
Iné |
2 |
Nevyužívame zľavové portály |
54 |
Údaje sú v %. |
|
N=57 |
|
Zdroj: TNS Slovakia, 2014 |
|
|
|
|
|
V čom vidíte najväčšie riziká zľavových portálov? |
|
Trh je už presýtený množstvom zľavových portálov |
46 |
Neserióznosť zľavových portálov |
46 |
Neprofesionalita niektorých zľavových portálov |
38 |
Zľavové portály sa zameriavajú viac na kvantitu ako kvalitu ponúkaného tovaru |
31 |
Nedôvera zákazníkov v produkty alebo služby ponúkané cez zľavové portály |
31 |
Cenová degradácia tovarov alebo služieb |
23 |
Iné |
0 |
Neviem |
0 |
Údaje sú v %. |
|
N=13 |
|
Zdroj: TNS Slovakia, 2014 |
|
Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na jednu brandžovú otázku.
Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkom 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.
Metodika prieskumu: online dopytovanie
Zdroj: red