StoryEditor

Výsledky prieskumu: Na čo využívame mobilný marketing

03.10.2014, 11:32
Mobilný marketing slúži na informovanie o novinkách, zhodujú sa marketéri.

V septembri sme sa marketérov pýtali, aké druhy mobilného marketingu využívajú a na aké účely.

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na brandžové otázky.

Aké druhy mobilného marketingu využívate?
mobilné aplikácie43
mobilný web - optimalizácia www stránky41
QR kódy33
mobilné reklamné banery24
sms marketing16
geolokalizačný marketing12
pay per call marketing11
hlasový marketing7
mobilný gaming4
mms marketing1
iné4
nevyužívame mobilný marketing, ale plánujeme9
nevyužívame mobilný marketing a ani ho neplánujeme využívať8
Údaje sú v %. 
N=76 
Zdroj: TNS Slovakia, 2014 
  
  
Na aké účely využívate mobilný marketing?
informujeme o novinkách71
informujeme o produktoch a službách63
upozorňujeme na výhodné ponuky alebo zľavy40
realizujeme spotrebiteľské súťaže35
poskytujeme odkazy na www stránky35
realizujeme prieskumy, ankety alebo hlasovanie21
ponúkame mobilný eshop17
ponúkame zábavu - hry, logá, tapety, vyzváňacie tóny8
ponúkame mobilné kupóny8
zasielame reklamné upozornenia na zaujímavé miesta v okolí4
iné2
Údaje sú v %. 
N=48 
Zdroj: TNS Slovakia, 2014 

Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie prinášajú exkluzívny prieskum názorov, postojov a trendov na strane zadávateľov. Každý mesiac ponúkneme odpovede respondentov z Panelu Marketérov na jednu brandžovú otázku.

Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkom 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.

Metodika prieskumu: online dopytovanie

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 22:04