Výzva znela: „Hey J&T! Chceme robiť váš M (Magnus) magazín. Milk“. Čo agentúru motivovalo k tomuto nápadu približuje Martin Jenča, Design Director, Milk Studio: „Páči sa nám časopis Magnus, ktorý vydáva J&T Banka a chceli by sme ho robiť, konkrétne vizuálnu a editorskú úpravu časopisu.“ Pre odkaz využili časopis Forbes, kde v aktuálnej prílohe prezentuje hospodárske výsledky aj J&T. „Cielene sme chceli, aby zástupcovia banky videli našu ponuku. Mali sme pozitívnu odozvu z iných strán, od J&T sme odpoveď zatiaľ nedostali,“ povedal Martin Jenča. Samotnej prílohe robila agentúra Milk Studio kompletnú vizuálnu úpravu, ilustrácie a pod.
Stratégie o reakciu požiadali aj J&T banku a tu je vyjadrenie Mareka Šupu, šéfa marketingu a komunikácie J&T banky: „Oceňujem kreatívnu formu, akou sme boli k spolupráci oslovení. No v tomto momente nemáme na magazíne Magnus dôvod čokoľvek meniť. Od svojho prvého čísla Magnus, ktoré vyšlo v roku 2011, dostávame iba pozitívne čitateľské reakcie. Časopis sa nepodriaďuje predpokladanému vkusu, je veľmi hodnotný svojím unikátnym obsahom, ale aj dizajnom. Za ten získal prestížne ocenenie European Design Awards 2012 ako najlepší európsky časopis. To, čo vidíme navonok po obsahovej aj grafickej stránke, je výsledkom kvalitnej a kreatívnej práce tímu ľudí vo vnútri. Títo majú veľkú slobodu tvorby, čo vidieť aj na samotnom Magnuse. Najväčší ohlas mali zatiaľ monotematické vydania Magnusu o Japonsku a Rio de Janeiro.“
Magazín Magnus je vydávaný pre klientov a priateľov J&T Banky. Česko – slovenská redakčná rada časopisu pripravuje autorské texty špeciálne pre potreby a podľa témy aktuálneho vydania. Magnus vychádza dvakrát do roka v českej a slovenskej verzii a prináša originálny obsah, ktorý je nepredajný.
Zdroj: rm

