Pracovný rytmus predvianočného obdobia je už tradične hektický – pre nákupné centrum to znamená zahájenie top sezóny v roku.
Začiatok môjho pracovného týždňa patril finalizácii vernostného programu, ktorý už čoskoro spustíme. Následne sme sa pustili do strategického plánovania umiestňovania nových nájomcov a ideí spojených so zvýšením komfortu zákazníka.
Zvyšné tri dni patrili prevažne téme, ktorá je aktuálna zrejme všade – nastavenie rozpočtu a aktivít pre rok 2015. Samozrejme, ani tento týždeň som nevynechala pracovné povinnosti, ktoré sú už tradičnou súčasťou môjho kalendára. Ide predovšetkým o stretnutia s našimi nájomcami, na ktorých sa venujeme rôznym otázkam, ako je návštevnosť, trendy v ich odvetví a spoločné projekty. K tomu patrí i príprava pravidelného newslettera, ktorý ich informuje o marketingových aktivitách a dôležitých udalostiach v centre.
No počas celého týždňa ma zamestnávala ešte jedna náročná, no milá povinnosť – plánovanie vianočného večierka a moja pozornosť bola upriamená aj na posilu nášmu tímu, novú kolegyňu, ktorú priebežne zasvecujem do našej práce.
Pracovnou bodkou bola cesta do Paríža, kde sa pravidelne stretávame s kolegami z ostatných centier v rámci našej siete. Spoločne pracujeme na vytváraní našej inovačnej stratégie.
Inšpirácia:
Po návrate domov som sa rozhodla zakončiť náročný pracovný týždeň dobrým filmom. Spomedzi širokej ponuky zvíťazila francúzska komédia s názvom Čo sme komu urobili.
Zdroj: eb.