V spoločnosti Pivovary Topvar nastanú od júla zmeny na vedúcich pozíciach marketingu.
Denisu Pernicovú, doterajšiu group brand managerku, nahradí Martina Novak, ktorá na rovnakej pozícii pôsobí v spoločnosti takmer päť rokov. Okrem iných prémiových značiek, bude mať na starosti značky ako Šariš, Smädný Mních, Topvar.
"V mojej novej funkcii reportujem marketingovému riaditeľovi Grantovi McKenziemu, ktorý vedie česko-slovenský marketingový tím a jeho hlavným pôsobiskom je Praha. České značky Pilsner Urquell, Birell a Velkopopovický Kozel naďalej majú zastúpenie na Slovensku. Sú vedené jednotlivými brand managermi, ktorí reportujú marketingovým manažérom do Prahy," hovorí pre Stratégie Martina Novak, zároveň upozorňuje, že nemôžeme hovoriť o presune spoločnosti do centrály v Prahe, keďže na Slovensku zostáva naďalej plnohodnotný Brand a Trade Marketing Team a tiež Sales.
"Ide o spojenie dvoch spoločností s cieľom vytvoriť organizáciu, ktorá bude silnejšia a efektívnejšia, preto sa v novej štruktúre určité funkcie spájajú pre obidva trhy, napríklad Media Manager, Marketing Manager pre české značky, Nákup, atď," uzatvára. Na otázku, či po uvedených zmenách sú v pláne i zmeny v spolupráci s reklamnými agentúrami, Novak odpovedala, že žiadne výrazné zmeny spoločnosť momentálne neplánuje.
Denisa Pernicová ochádza na pozíciu Marketing/Campaign Manager SK pre Samsung Electronics Czech and Slovak. Zodpovedná bude za celé portfólio produktov značky Samsung na Slovensku, tiež implementáciu stratégie značky a retailu na SK trhu, identifikáciu obchodných príležitostí na našom trhu, prípravu a koordináciu všetkých marketingových aktivít.

