Do európskeho kola sa z národných kôl kvalifikovalo viac ako sto projektov, ktoré ďalej súťažili v 14-ich kategóriách. Víťazmi slovenského kola súťaže AICO Grand Prix 2014, ktorú vyhlásila Asociácia pre internú komunikáciu (AICO), boli spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa v kategórii Online/Digital a Datalan v kategórii Osobná komunikácia.
„Je to obrovský úspech pre Slovensko. Dôkaz, že aj u nás máme podniky, kde je interná komunikácia strategickým partnerom a aktívne podporujú jej rozvoj,“ hovorí Martin Onofrej, prezident AICO a porotca FEIEA Grand Prix. V súťaži sa hodnotí novátorstvo, kreativita a efektivita, pričom najviac bodov je možné získať pri preukázaní efektu projektu na ekonomickú výkonnosť danej firmy.
Allianz TV vysiela už viac ako 7 rokov, v najväčšej slovenskej poisťovni dopĺňa ostatné nástroje internej komunikácie, ako e-maily, časopisy a intranet. Počas svojej existencie získal projekt už niekoľko ocenení, toto je však doteraz najvýznamnejšie. „Víťazstvo pre nás znamená veľmi veľa. Podľa prieskumov je naša interná televízia pútavá a zrozumiteľná pre zamestnancov a sme radi, že si našu prácu všimla aj Európska federácia asociácií internej komunikácie,“ hovorí Katarína Schneiderová, vedúca oddelenia internej komunikácie v Allianz – Slovenskej poisťovni.
Zdroj: red