StoryEditor

Desať firiem, ktoré neprežijú rok 2015

28.07.2014, 12:37
Súťaž na trhu je ťažká. Každý rok prináša obete a nezmení sa to ani v budúcnosti.

Do konca roka 2015 bude po nich. Reč je o značkách, ktoré podľa portálu 24/7 Wall St. nemajú perspektívu pre ďalšie fungovanie na trhu. Tento rok zatiaľ odráža fakt, že zlučovanie a akvizície sa dostali na absolútne bezprecedentnú úroveň. Niektoré zo spoločností zmiznú preto, že sú dlhodobo na dne vo svojom priemysle pre slabý produkt alebo manažment. Ďalšie zase preto, že sa im na trhu darí až príliš dobre. Ako najproblémovejší sektor sa javí maloobchod, kde sa momentálne niekoľko spoločností nachádza v situácii, keď budú musieť uvažovať o predaji, ak chcú prežiť. Reč je napríklad o Lululemon Athletica, ktorá sa pustila do vopred prehratého boja v oblasti legín na jogu s oveľa väčšou firmou GAP. Ďalšou takouto firmou na odstrel bude zrejme aj Aeropostale, ktorá prehráva v súboji s reťazcami zameranými na lacnú módu ako H&M alebo Forever 21. Prečítajte si viac na webe FinWeb.

Zdroj: HN

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 23:45