Od júla testuje Shell na piatich čerpacích staniciach na Slovensku nový koncept predaja kávy značky Starbucks.
„Spolupráca so Starbucks je zabehnutá aj v iných krajinách sveta a predstavuje príležitosť ponúknuť vysokú kvalitu v segmente kávy. Starbucks je obľúbená značka, ktorá doteraz na slovenskom trhu nebola prítomná a aj to je jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli isť do spolupráce,“ približuje manažér komunikácie spoločnosti Shell. A ako dodáva, príjmy z predaja potravín a doplnkového tovaru sú v dnešnej dobe dôležitou súčasťou príjmov čerpacej stanice popri príjmoch z predaja pohonných hmôt a ďalších služieb.
Spoločnosť Starbucks dnes prevádzkuje viac ako 20 tisíc predajní kávy po celom svete. Na Slovensko aktuálne prichádza s automatovou verziou. Káva zo Starbucks automatu ponúka rovnakú odrodu a proces prípravy ako v klasickej Starbucks kaviarni. Ponuka zahŕňa napríklad espreso, krémové capuccino, caffé latte, alebo iné kávové, čajové a čokoládové špeciality. Vybrať je možné z rôznych veľkostí nápoja. Kým na Slovensku testuje Shell spoluprácu s Starbucks, v Českej republike prémiový segment kávy pokrýva značka Costa.
Shell od roku 2014 v ČR a SR testuje niekoľko konceptov predaja potravín. Jeden koncept je založený spolupráci so značkou Billa v Českej republike. Na Slovensku Shell testuje vlastný obchod cez tzv. „minimarket“. Taký sa, napríklad, nachádza pri bratislavskom nákupnom centre v Bory.
Zdroj: rm

