StoryEditor

Shell testuje Starbucks automaty

29.07.2015, 13:20
Od júla testuje Shell na piatich čerpacích staniciach na Slovensku nový koncept predaja kávy značky Starbucks.

Od júla testuje Shell na piatich čerpacích staniciach na Slovensku nový koncept predaja kávy značky Starbucks.

„Spolupráca so Starbucks je zabehnutá aj v iných krajinách sveta a predstavuje príležitosť ponúknuť vysokú kvalitu v segmente kávy. Starbucks je obľúbená značka, ktorá doteraz na slovenskom trhu nebola prítomná a aj to je jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli isť do spolupráce,“ približuje manažér komunikácie spoločnosti Shell. A ako dodáva, príjmy z predaja potravín a doplnkového tovaru sú v dnešnej dobe dôležitou súčasťou príjmov čerpacej stanice popri príjmoch z predaja pohonných hmôt a ďalších služieb.

Spoločnosť Starbucks dnes prevádzkuje viac ako 20 tisíc predajní kávy po celom svete. Na Slovensko aktuálne prichádza s automatovou verziou. Káva zo Starbucks automatu ponúka rovnakú odrodu a proces prípravy ako v klasickej Starbucks kaviarni. Ponuka zahŕňa napríklad espreso, krémové capuccino, caffé latte, alebo iné kávové, čajové a čokoládové špeciality. Vybrať je možné z rôznych veľkostí nápoja. Kým na Slovensku testuje Shell spoluprácu s Starbucks, v Českej republike prémiový segment kávy pokrýva značka Costa.

Shell od roku 2014 v ČR a SR testuje niekoľko konceptov predaja potravín. Jeden koncept je založený spolupráci so značkou Billa v Českej republike. Na Slovensku Shell testuje vlastný obchod cez tzv. „minimarket“. Taký sa, napríklad, nachádza pri bratislavskom nákupnom centre v Bory.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 15:54