Pošta. Zdroj: Slovenská poštaSlovenská pošta
StoryEditor

Slovenská pošta vstupuje do nového biznisu - poisťovníctva

19.03.2015, 08:06
Niektoré produkty už spustili. Generálny riaditeľ Slovenskej pošty hovorí, prečo do toho išli.

Slovenská pošta vstupuje do nového biznisu - poisťovníctva. Generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker na otázku denníka Hospodárske noviny, odkedy chce Slovenská pošta spustiť túto službu, odpovedal, že niektoré produkty už spustili.

"Dôvod, prečo do toho vstupujeme, nie je skutočnosť, že by sme sa chceli stať top hráčom, ale preto, že pošta je schopná obslúžiť istý typ našich klientov. Máme vlastné produkty, ktoré vieme synergicky poprepájať, ale vieme rozvíjať aj jednoduché produkty v oblasti životného postenia," povedal Tomáš Drucker. "Ak chceme SIPO zatraktívniť a chceme priniesť na trh nový produkt, tak sme vytvorili poistenie SIPO úhrad. Pôjde o klasické životné poistenie určené pre pracujúcich v prípade straty zamestnania či dlhodobej práceneschopnosti," vysvetlil Tomáš Drucker. Celý rozhovor s generálnym riaditeľom Slovenskej pošty uverejňujú dnešné Hospodárske noviny a nájdete ho aj na webe HNnonline.sk.

 

Čo funguje online a offline? Aká je budúcnosť televízie? Ako si získať zákazníka? Aj o tom budú hovoriť najdôležitejší ľudia v mediálnej a marketingovej brandži na konferencii Living on the Edge vo štvrtok 26. marca. Príďte na Living on the Edge aj vy. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 11:14