„Chceli sme prísť so sviežou, štýlovou a zároveň tak trochu odvážnou fashion kampaňou a myslím, že sa nám to podarilo. Jej cieľom je motivovať a prilákať do nákupného centra milovníkov módy, aby si na jar oživili svoj šatník novými kolekciami, ktoré ponúkajú naše fashion predajne,“ uviedol Jan Borůvka, Center Manager OC Central.
Kampaň odštartovala v marci a potrvá až do mája. Zahŕňa komunikáciu prostredníctvom outdoor, inmall a sociálnych médií.
Kampaň pripravoval známy slovenský fotograf Jakub Klimo: „V živote som nedržal toľko citrónov v rukách, mali sme ich tam asi 1200. Fotenie bol pre mňa doslova zážitok, v ktorom sa snúbilo všetko, čo mám rád. Žiarivá farebnosť, jemné herectvo modelky, snaha zvečniť naše vcítenie sa do vizuálu v jednej fotke. Malo to šťavu, nielen citrónovú.”
Vizitka kampane:
Agentúra: MWPromotion
Strategy and Creative director: Beáta Hudecová
Art director: Braňo Liška
Copywriter: Beáta Hudecová
Account director: Mira Čechová
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red