StoryEditor

OC Central odštartovalo jarnú kampaň

13.03.2015, 09:38
Kampaň Bratislavského nákupného centra Central s headlinom „I love ♥ jarný detox“ pochádza z dielne agenúry MWPromotion.

„Chceli sme prísť so sviežou, štýlovou a zároveň tak trochu odvážnou fashion kampaňou a myslím, že sa nám to podarilo. Jej cieľom je motivovať a prilákať do nákupného centra milovníkov módy, aby si na jar oživili svoj šatník novými kolekciami, ktoré ponúkajú naše fashion predajne,“ uviedol Jan Borůvka, Center Manager OC Central.

Kampaň odštartovala v marci a potrvá až do mája. Zahŕňa komunikáciu prostredníctvom outdoor, inmall a sociálnych médií.

Kampaň pripravoval známy slovenský fotograf Jakub Klimo: „V živote som nedržal toľko citrónov v rukách, mali sme ich tam asi 1200. Fotenie bol pre mňa doslova zážitok, v ktorom sa snúbilo všetko, čo mám rád. Žiarivá farebnosť, jemné herectvo modelky, snaha zvečniť naše vcítenie sa do vizuálu v jednej fotke. Malo to šťavu, nielen citrónovú.”

Vizitka kampane:

Agentúra: MWPromotion

Strategy and Creative director: Beáta Hudecová

Art director: Braňo Liška

Copywriter: Beáta Hudecová

Account director: Mira Čechová

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 02:06