Adela a Sajfa
StoryEditor

OTO mal dobrú sledovanosť

16.03.2015, 10:08
Osobnosť televíznej obrazovky si medziročne v sledovanosti polepšila. Prinášame výsledky.

Priamy prenos z ankety Osobnosť televíznej obrazovky dosiahol na Jednotke dobrú sledovanosť. Trojhodinový ceremoniál si v sobotu večer pozrelo 601 tisíc ľudí v 12+ (rating 12,9 %). Stal sa najsledovanejším programom Jednotky za celý týždeň.

OTO bol takisto najsledovanejším programom v čase vysielania, prekonal aj večerné programy Markízy a Joj. Získal trhový podiel 30,6 % v 12+, pričom Jednotka je dlhodobo zvyknutá na podiely okolo desiatky (minulý týždeň mala 10,6 %). Aj u mladých divákov od 12 do 54 rokov bol OTO nadpriemerný, podľa našich informácií s podielom pod 27 %.

Anketa, ktorej hlavnou víťazkou sa stala Adela Banášová, si polepšila aj oproti predošlému ročníku. Sledovanosť OTA medziročne narástla približne o 50 tisíc, trhový podiel o dva boly (minulý rok mal share 28,6 % v 12+).

Za spoluprácu pri výrobe a využití programu OTO zaplatila RTVS agentúre APA - Art Production Agency 147 471 eur aj s daňou.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 18:44