Markíza aj Jednotka RTVS na Silvestra investovali do premiérovej vlastnej tvorby. A vyšlo to obom. Markíza si udržala prvenstvo na trhu, Jednotka bola trhovou dvojkou a podľa tlačovej správy mala najsledovanejší prime-time za posledných deväť rokov.
Kredenc sa stal najsledovanejším programom Silvestra v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 a bol tiež nespravodajskou jednotkou v 12+. Hlavná silvestrovská šou Markízy, trojhodinová Chart Show, pokračovala s vyše 30-percentným podielom v 12-54. Pre Markízu je to číslo prevyšujúce jej bežné priemery.
Jednotka so špeciálnym vydaním Milujem Slovensko prekročila 600-tisícovú sledovanosť v 12+, podiely siahali k 28 %. Aj nasledujúce programy Nikto nie je dokonalý a Neskoro večer: talkshow Petra Marcina pokračovali v staničných nadpriemeroch, a to v 12+ aj 12-54. Dobré čísla malo po polnoci aj reprízové Repete z roku 1995.
Joj nemala silvestrovské šou, namiesto toho zreprízovala tri Kameňáky. S tým najúspešnejším po polnoci mala 14-percentný share v 12-54, inak sa hýbali len medzi 10-11 %.
Silvester na Markíze
Relácia | Čas | Počet divákov 12-54 | Rating 12-54 | Share 12-54 | Počet divákov 12+ |
Kredenc | 20:25 | 485 tisíc | 14,9 % | 37,0 % | 642 tisíc |
Chart Show | 21:10 | 396 tisíc | 12,2 % | 30,5 % | 396 tisíc |
Michal David v Lucerne | 0:05 | 243 tisíc | 7,5 % | 22,8 % | 335 tisíc |
Silvester na Jednotke
Relácia | Čas | Počet divákov 12+ | Rating 12+ | Share 12+ | Share 12-54 |
Milujem Slovensko | 20:10 | 632 tisíc | 13,6 % | 27,8 % | 24,4 % |
Nikto nie je dokonalý | 21:40 | 617 tisíc | 13,2 % | 27,2 % | 23,0 % |
Neskoro večer: talkshow Petra Marcina | 23:15 | 464 tisíc | 9,9 % | 22,3 % | 17,3 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko