Best Western International uvádza novú lifestylovú hotelovú značku Vib.
Nový hotelový koncept je zameraný na urbanistický štýl, technológie a ekologickú udržateľnosť. Best Western týmto krokom reaguje na rastúci dopyt po hoteloch v urbanistických destináciách a zmenené potreby moderných cestovateľov. Novú lifestylovú hotelovú značku Vib - skrátené zo slova „Vibrant“ (angl. pre dynamický, pulzujúci) - predstavili na berlínskom fóre International Hotel Investment (IHIF).
Prvé hotelové projekty vzniknú v centrách niektorých severoamerických miest (Miami, Chicago, Los Angeles). V Spojených štátoch amerických budú mať prototypy Vib priemerne 112 izieb s veľkosťou takmer 20 m2 a reprezentovať strednú až vyššiu strednú triedu. Hotely cielia hlavne na moderných cestovateľov, ktorí majú blízky vzťah k technológiám, vyrastali s internetom a mobilnou komunikáciou, a riadia sa urbanistickým a ekologicky udržateľným životným štýlom (Generácia Y). „Tento nový, urbanistický, hotelový koncept je dobrou možnosťou, aby sme mohli expandovať, preraziť na nové trhy a osloviť nové cieľové skupiny. Momentálne vyhodnocujeme, kedy a v akej forme zavedieme koncept a značku Vib na európskom a rakúskom trhu,“ hovorí o plánoch Ivona Meissner, konateľka Best Western Central Europe.
Nový hotelový prototyp Vib navrhnutý pre urbanistické trhy stavil, podľa slov Ivony Meissner, na moderný, štýlový dizajn, najmodernejšiu technológiu, ako aj na sociálnu a ekologickú angažovanosť. Vib hotely majú ponúkať priestranné, interaktívne lobby, ktoré je miestom stretnutia pre mladé cieľové skupiny a miestnych obyvateľov. Komunikácia je najväčšou prioritou v lobby priestoroch. V nich budú popri príjemnom posedení pri krbe alebo v bare tiež miesta pre interaktívne hry a zábavu, veľkoplošné obrazové steny, komfortné sedacie súpravy, zóna ZEN či stanica „Grab-n-go“ (zober a choď) s malým občerstvením. Štýlové a moderné izby konceptu Vib, prispôsobené potrebám cestovateľov, budú technologicky vybavené - od Smart televízorov so stream-ondemand cez množstvo elektrických zásuviek, moderné, dekoratívne LED mood osvetlenie až po moderné pracovné plochy a rôzne pripojenia USB. Navyše budú mať nové Vib hotely moderné fitness priestory. „Pozorujeme zmenu v postojoch a záujmoch cestovateľov. Preto je na nás, aby sme s nimi držali krok. Zavedením Vib sa posunieme vpred, aby značka obstála všeobecne voči rastúcim a meniacim sa potrebám našich hostí,“ vysvetľuje David Kong, prezident a CEO Best Western International. „Nová značka osloví nové skupiny návštevníkov, ako aj nových hotelových developerov a prevádzkovateľov, a zároveň naplní očakávania v oblasti zákazníckeho servisu, kvality a splní sľub, ktorý dáva značka Best Western.“ Ivona Meissner, konateľka spoločnosti Best Western Central Europe, k vyhláseniu pripája: „Vítame iniciatívu našich severoamerických kolegov, lebo v novej stratégii vidíme napredovanie našej značky, ako aj výrazný rastový potenciál. Najskôr sa značka zavedie na americkom trhu a až neskôr v Európe a Rakúsku. Sme presvedčení, že bude úspešná v Európe a našich zemepisných šírkach pri získavaní nových cieľových skupín, ako aj v spolupráci s developermi, investormi a prevádzkovateľmi hotela.“
Best Western
Best Western pod jednu značku združuje cez 4.000 súkromne a nezávisle vedených hotelov vo viac ako 90 krajinách. Best Western Central Europe (BWCE) je regionálnou servisnou centrálou pre približne 70 hotelov v Rakúsku, Slovenskej republike, Českej republike, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Čiernej Hore, Macedónsku a Kosove. Na Slovensku patrí do siete 6 hotelov v Bojniciach, Žiline, Nitre, Košiciach a v Bratislave (2).
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm, red