Rozália Belková
StoryEditor

Billa Slovensko má novú marketingovú riaditeľku

25.05.2015, 13:20
Doterajšieho marketingového riaditeľa, Olivera Vališa, nahradila Rozália Belková. Do Billy prichádza z Tesco Stores SR.

Rozália Belková bude zodpovedná za vedenie tímu marketingu a komunikácie značky spoločnosti Billa na Slovensku. Potvrdila to pre Stratégie agentúra Grape PR. Rozália Belková do Billy prichádza zo spoločnosti Tesco Stores SR kde ostatné dva roky pôsobila na pozícii marketingovej manažérky. Pracovala na viacerých strategických projektoch, na implementácii nového komunikačného konceptu značky Tesco, ako aj na medzinárodných projektoch. Jej meno sa, podľa informácii agentúry, spája aj s úspešnou kampaňou „Zapatrošení Šmolkovia“, ktorá získala ocenenie Múza Merkúra v roku 2014.

Predtým viac ako 10 rokov pôsobila v oblasti FMCG, na marketingových pozíciách v spoločnostiach Mecom Group, Rajo či Palma Tumys. Na novej pozícii bude zodpovedná za riadenie marketingového tímu, nadlinkových a podlinkových aktivít značky Billa na Slovensku a Public relations maloobchodného reťazca.

„Verím, že so svojimi skúsenosťami pomôžem posilniť značku Billa na Slovensku tak, aby dokázala reflektovať skutočné potreby zákazníkov, naplnila ich očakávania a prinášala inšpiráciu a zážitok z nakupovania,“ hovorí Rozália Belková, riaditeľka marketingu spoločnosti Billa Slovensko a dodáva: „Mojim cieľom je priniesť strategické a koncepčné riešenia, nový impulz, nové myšlienky do komunikácie Billy.“

Predchodca Rozálie Belkovej, Oliver Vališ, pôsobil v Billa na pozícii marketingový riaditeľ od októbra 2014.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 14:16