„Posolstvom kampane je komunikácia nového vernostného programu Orange výhody, v ktorom zákazníci Orangeu nájdu výhodné nákupy a zážitky u partnerov, personalizované telekomunikačné výhody od Orangeu, letáky či digitalizované vernostné karty na jednom mieste,“ približuje Miloš Lalka, šéf Úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.
Kampaň Orange výhody:
Nasadené médiá: TV, outdoor, podlinky, online
Nasadenie kampane: júl – august 2015
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Copywriter: Andrej Hrivnák, Roman Roj
Art Director: Ľubo Bercel, Martin Ondrušek
Account: Janka Machačková
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Karel Janák
Mediálna agentúra: Unimedia
https://www.youtube.com/watch?v=agb4PchlOZI
https://www.youtube.com/watch?v=9JZ2R5N4FGw
Zdroj: rm

