Denník Plus jeden deň z vydavateľstva Spoločnosti 7 Plus, ktoré je súčasťou News and Media Holding, oddnes mení layout. Ako Stratégie informovalo vydavateľstvo, reaguje tak na nároky trhu a čitateľov.
„Nový layout Plus jeden deň spĺňa náročné požiadavky na moderný denník,“ povedal generálny riaditeľ News and Media Holding Peter Mertus. Zmenami prešlo viacero prvkov, redakcia zvolila nové písmo, ktoré má byť "modernejšie a čítavejšie", moderné prvky poznať aj v grafike. Novému layoutu dominujú ucelené rubriky a veľkoformátové materiály. „Prispôsobujeme sa súčasným trendom na trhu, chceli sme zmenu, modernejšie a pútavejšie noviny. Redizajn denníka sme pripravili in-house a verím, že čitateľov zaujme,“ vyjadrila sa šéfredaktorka Nancy Závodská.
Mierna zmena nastala aj vo formáte, ktorý súvisí so zmenou tlačiarne. Súčasne s redizajnom novín totiž prichádza aj dlho očakávaná zmena a „nový“ Plus jeden deň sa už dostáva do predaja z tlačiarne Petit Pressu, ktorá spĺňa najmodernejšie štandardy a zabezpečí tak vysokú kvalitu tlače a farebnosti denníka.
Zmena zároveň prináša aj marketingové aktivity súvisiace s denníkom. „Spustenie nového layoutu bude podporené aj z tejto stránky. Súčasne s moderným dizajnom spúšťame jedinečný projekt na slovenskom trhu s názvom Prázdninový taxík,“ dodal marketingový riaditeľ holdingu Jindřich Staněk. Až do 19. augusta bude každý deň na titulnej strane uverejnený cestovný lístok na taxík, ktorý si môžu čitatelia zadarmo objednať a cestovať ním za prázdninovými aktivitami vo svojom meste. Prázdninový taxík nie je jediná podlinková marketingová akcia. Na podporu nového layoutu sa spúšťa aj atraktívna spotrebiteľská letná súťaž Každý deň plný cien s dennými výhrami, pričom na jej konci sa jeden z čitateľov bude tešiť z hlavnej výhry, ktorou je osobný automobil.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red