Spoločnosť Marketing & Netforce a Stratégie prinášajú každý mesiac odpovede na aktuálne témy, ktoré zaujímajú čitateľov Stratégií. Na zber dát sa využil Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát prebiehal od 9 do 13. 2. 2015.
Ďalšie otázky môžete posielať do 4. 3. 2015 na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Zasielajte nám uzatvorené otázky, pričom ich samotné znenie a možnosti uvádzajte vždy do nového riadka. Pred naštartovaním zberu dát otázky ešte prejdú korektúrou a s prípadnými nejasnosťami vás budeme kontaktovať.
Zdroj: red