Hospodárske noviny získali nové prvenstvo. Spomedzi všetkých denníkov na slovenskom trhu ako jediné zvýšili v januári svoj predaj. Predaný náklad HN, ekonomického denníka vydavateľa MAFRA Slovakia rástol medziročne o 6,4 percenta. Ukázali to výsledky auditu ABC SR.
„Od úvodu roka prešli Hospodárske noviny viacerými grafickými aj obsahovými vylepšeniami, ktorých cieľom je prinášať čitateľom ešte atraktívnejší a užitočnejší obsah. A posledné výsledky naznačujú, že trh ich začína reflektovať,“ povedal Ivan Hamšík, riaditeľ pre obsah MAFRA Slovakia. „Za výbornými číslami sa nepochybne skrýva práca novej šéfredaktorky, ktorá priniesla do novín novú energiu a drajv,“dodal.
Okrem zmien v spravodajstve pritom v januári Hospodárske noviny odštartovali úspešným Veľkým vlakovým špeciálom sériu viacerých príloh. Tie popri zmenách v doprave pravidelne prinášajú aj informácie o novinkách v daniach a podávaní daňových priznaní.
„Celý tím redaktorov a editorov HN sa snaží každý deň prinášať čitateľom ten najlepší obsah na našom trhu. Veríme, že aj vďaka tejto snahe budeme v trende z úvodu roka pokračovať aj v ďalších mesiacoch,“ povedala Marcela Šimková, šéfredaktorka HN
MAFRA Slovakia vydáva Hospodárske noviny a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje podujatia pre odbornú verejnosť. Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. K 1.1.2015 zmenilo názov z ECOPRESS, a.s. na MAFRA Slovakia, a.s.
Zdroj: MAFRA Slovakia

