„Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel tým, že poskytujú kreatívne osvetlenie “stánku moderného umenia” sa aktívne zapájajú aj do umeleckého života. Aby sme na tento fakt upozornili, využili sme notoricky známy obraz Eduarda Muncha Výkrik. Obraz sme pre naše potreby dotvorili. Pridali sme mu svetlo tak, ako Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel pridali svetlo Kunsthalle,“ približuje agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Kampaň využíva bratislavské citylighty a online bannery na rôznych web portáloch.
VIZITKA:
Názov kampane: Kunsthalle - Žiarovka
Klient: Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel (partnera Domu umenia Kunsthalle)
Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák
Art director: Barbora Rozložníková
Copywriter: Jozef Chmel
Account director: Barbora Sýkorová
Account manager: Kamil Gróf
Mediálna agentúra: Carat - Slovakia, s.r.o.
Použité médiá: OOH, Online
Zdroj: rm

