StoryEditor

Kunsthalle v Bratislave v nových farbách

24.03.2015, 13:54
Dnes večer bude novoosvetlená budova Kunsthalle v Bratislave. Sponzorom sú Slovenské elektrárne a autorom kampane s názvom „Žiarovka“ je agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

„Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel tým, že poskytujú kreatívne osvetlenie “stánku moderného umenia” sa aktívne zapájajú aj do umeleckého života. Aby sme na tento fakt upozornili, využili sme notoricky známy obraz Eduarda Muncha Výkrik.  Obraz sme pre naše potreby dotvorili. Pridali sme mu svetlo tak, ako Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel pridali svetlo Kunsthalle,“ približuje agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Kampaň využíva bratislavské citylighty a online bannery na rôznych web portáloch.

VIZITKA:

Názov kampane: Kunsthalle - Žiarovka

Klient:  Slovenské elektrárne, spoločnosť skupiny Enel (partnera Domu umenia Kunsthalle)

Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák

Art director: Barbora Rozložníková 

Copywriter: Jozef Chmel

Account director: Barbora Sýkorová

Account manager: Kamil Gróf

Mediálna agentúra: Carat - Slovakia, s.r.o.

Použité médiá: OOH, Online

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 10:49