StoryEditor

Bažant Pohoda: Čo sa dialo v stanoch značiek (foto)

15.07.2015, 14:50
Na festivale bola i svadobná hostina, hostiteľ bola Treska Bar Ryby Žilina. Pozrite si, čo na festivale pripravili značky.

Na festivale bola i svadobná hostina, hostiteľ bol Treska Bar Ryby Žilina. Pozrite si, čo na festivale pripravili značky.

Festival Bažant Pohoda býva už tradične i festivalom značiek. Pozrite si ukážky, čo sa dialo v stanoch u niektorých z nich. 

Ryba Žilina

Azda najzvláštnejšia vec, ktorú ste mohli vidieť, sa odohrala v Treska Bare Ryba Žilina. Tam sa konala svadobná hostina novomanželov. A bola skutočná. Presne pred rokom sa zamilovaný pár zoznámil práve na festivale a po roku sa zobrali. Pre svadobčanov a ich dvanásť hostí pripravila Ryba Žilina malú hostinu v podobe grilovaných rýb a iných rybích špecialít. A takto to vyzeralo.

 

V Treska Bare ste mohli zasúťažiť aj o piknikový košík plný raňajkových dobrôt. Stačilo, ak ste sa počas festivalu pridali k Fun Page Pravá Žilinská Treska na Facebooku.
Na tejto stránke bola uverejnené heslo. Ak ste toto heslo povedali jednej z hostesiek Treska Baru, dostali od nej odznak. Zaň ste vymenili raňajky pre dve osoby zadarmo.  

 

Budiš

Ak ľudia prešli po vodnej hladine, dostali odmenu - božskú minerálku.  

Účastníci mali možnosť odfotiť sa tak, že pri tom vyzerali akoby stáli na vodnom povrchu. 

 

Orange Slovensko

Interaktívna umelecká inštalácia FireWorks with Me: Po zotmení si návštevníci festivalu mali možnosť cez oficiálnu festivalovú aplikáciu Bažant Pohoda 2015 powered by Orange vytvárať virtuálny ohňostroj, ktorý si sami režírovali. Vyberali si z rôznych farebných geometrických tvarov a v podobe krátkych textov písali svoje želania, pozdravy, či vyznania lásky. Svoj výtvor mohli sledovať na bočnej stene Orange stageu.

 

„Dobrá performance“ pod názvom Kvetinový výsadok: Pri Optimistane Nadácie Orange sa aj tento rok pomáhalo. Návštevníci vypustili do sveta stovky ekobalónov naplnených semiačkami piatich letničiek, ktoré namixovali podľa vlastnej preferencie.  Každý balón pritom znamenal 1 euro pre jednu z troch neziskových organizácií, ktorú určil autor „kvetinového výsadku“.

 

Zlatý Bažant

Zlatý Bažant tento rok vsadil na úplne novú komunikáciu, vystriedal reklamné agentúry a zo známeho sloganu Svetové slovenské pivo sa stal slogan Na zdravie, Slovensko. Ako vzniká taký nový branding, ste sa mohli dozvedieť i v ich stane. 

Do tohto stanu ste mohli vstúpiť iba bez mobilu. Ten ste museli pred vstupom odovzdať. V zóne bez mobilu si ľudia mohli vychutnať pivo načapované od krčmára za retro výčapom. Pripomenuli sme si tak 45-ročnú históriu Zlatého Bažanta. Nechýbala ani hra s kartami, či mikádo.  

 

 A nechýbala ani overená „klasika“ Bažant Pohody – Bažant Kinematograf. Heslo bol tento rok: „tieň“.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 15:20