StoryEditor

10 vecí, ktoré robia značku obľúbenou

09.07.2015, 15:39
Chcete, aby si vás viac obľúbili? Nízka cena tomu nepomôže.

Možno sa čudujete, prečo značky prikladajú nadšeniu spotrebiteľov tak veľkú váhu a nesústredia sa radšej na predaj. No práve to, do akej miery sú spotrebitelia zo značky nadšení a ako vášnivý vzťah k značke prechovávajú, predaj zvyšuje. Prečítajte si charakteristiku „obľúbených“ značiek. Peter Walshe, Global BrandZ director z Milward Brown, hovorí, aké spôsoby používajú oni, aby zistili, aký vzťah majú vlastne ľudia k značke a aké pocity v nich zanecháva. Jedným zo spôsobov, ako to zistiť, sú slová a výrazy, ktoré použijú, ak majú značku opísať. Je rozdiel, ak napríklad použijú slová ako „rebelantský, veselý či kreatívny“, alebo či sa rozhodnú pre jemnejšiu verziu ako „úprimný, milý či priateľský“. Prečítajte si viac na blogu BLINK.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. jún 2025 19:19